Stránky

středa 1. ledna 2014

URBAN DECAY NAKED 2 PALETTE - Originál nebo Fake???

Poznáte zda se jedná o originál nebo fake? zkuste mi napsat své názory. V úterý mi došla paletka URBAN DECAY NAKED 2 PALETTE. Luxusní paleta 12ti očních stínů s velkým zrcátkem, oboustranným štětcem pro aplikaci očních stínů. Ještě jsem ji nezkoušela .. ale aspoň jsem ji pro Vás nafotila a čekám na Vaše názory :).




Pro ty kdo tipoval ORIGINÁL - tak se ne. Jedná se o FAKE. Na první pohled celkem zdařilý, ale jakmile zkusíte stíny .. ponoříte do něj štětec, tak je hned jasné, že se jedné o FAKE. Stíny se hned rozsypávají, bortí a jsou celkem málo pigmetnované. Do týdne bych měla dostat originál NAKED 3 a Basic, tak jsem zvědavá jak dopadnou tyto originály.






6 komentářů:

  1. ahoj Leni, už jsem Ti chtěla gratulovat k nákupu naked2, protože vím, že se nedá sehnat už od doby, kdy vyšla na trh :-D. Ale je opravdu nááádherná...
    Lendina Fiflena ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj.. je to FAKE za 190 Kč :), ale originál NAKED 3 mi jde poštou snad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Kde se dá tato fake paletka zakoupit? :D Děkuju

    OdpovědětVymazat
  4. já ji kupovala na ebay :) cena cca 180 Kč :), kdy víš, že to je opravdu Fake :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, prosím tě je ten fake opravdu nepožitelný, nebo se s ním dá pěkně namalovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako nebyl nejhorší srovnala bych ho s MUA stíny ... ale jsem zmlsaná UD3 a Sleek a po této zkušenosti ne :) nedoporučila bych pro někoho kdo má rád kvalitu Sleek. Pokud se začínáš líčit, tak proč ne :)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate