Stránky

pondělí 30. prosince 2013

2013 versus 2014

Dnes je poslední den v rode 2013 a já se rozhodla tento rok nějak ukončit sumarizací toho co mi v jedné oblasti mého života dal a vzal. Nechci zde řešit práci, osobní život, ale to co se týká všeho okolo blogu a blogování. Chtěla bych poděkovat čtenářům a blogerům, kteří mě čtou a představte si někdo mě čte :-). MInulý týden cca 200 lidí a včera 70. Nevím zda to něco znamená :-) třeba někdo jen rozklidne stránky a odejde.. a už se počítá, ale i tak mi to dává další impuls psát dál.. a třeba se najdou i další, kteří mě komentáři posunou dál. Rok 2013 byl pro mě hodně zlomový. Ptáte se proč? No začala jsem blogovat a v podstatě pořád začínám. Snažím se zlepšovat jak stránky (proto se mění) ale i články, recenze a vyprofilovat to co mě nejvíce zajímá.

První můj článek vznikl 3. června 2013 s názvem "Začínám?? a nevím jak na to :)". A co mě vůbec vedlo k tomo začít blogovat? Byl to roční no možna půl roční vývoj, kdy jsem sledovala blogerky a youbuterky, které se u nás rozrůstají. Je pravda, že sem hledala spíše ty okolo 30 let (přece jen mi to byla bližší kategorie), ale těch u nás tolik není a tak jsem sledovala i ty "mladší" ne že by méně zajimavé, ale prostě život je maličko odlišný, když je Vám 30 a více a nebo 16. Ale obě kategorie obdivuji, že jdou s kůží na trh a začnou nejen blogovat, ale hlavně točí videa. V tomto roce jsem si udělala svůj první wishlist! Začala sledovat americké youtuberky a motivuje mě to i v angličtině :).



Kdybych měla heslovitě shrnout, co se stalo, tak by to bylo asi takto:

Jak bych shrnula tento rok blogování? Baví mě to, ale pořád se musím toho tolik naučit. A co dál? Co v roce 2014? V rámci blogování se chci postupně zaměřit dál, hlavně na nové produkty, které chci zkoušet na svoji pleť, která je pořád i v 30ti letech místy masnější a někdy i s pupínky. Více se malovat :) více recenzovat, více číst knížky a dávat Vám recenze i na ně ... ukázat Vám pomocí fotek a videa z fotek (já asi před kameru v životě nepůjdu) co mám ráda a nebo i to co dělám dle instirace DIY.

Plány bodově:
  • pravidelné přidávání článků
  • více čtenářů
  • psát o tom co Vás zajímá
  • zkoušet novinky, které sednou mé pleti
  • sledovat všechny mé blogerky i ty zahraniční (snad jim budu více rozumět)
  • a poslední plán, který není spojen až tak s blogem - chci vypadat atraktivněji a huběněji, pokud budu mít tak skvělé výsledky jako Hanička, tak se třeba podělím.

A co říci na konec? Užijte si Silvestr v kruhu těch, co máte rádi a hodně štěstíčka a zdravíčka do nového roku 2014.

Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate