Stránky

sobota 4. ledna 2014

DM nákup 2014

Co mě v prosinci uchvátilo v DM drogerii jsou laky od Maybelline Colorama z řady Brocades. První sem si koupila a již Vám ukazovala laky č. 220 a 224 a dnes jsem si koupila další a to 221. 

Poslední v řadě 219 sice již nemají, ale ani ho jak jsem zmínila již nebudu kupovat nahradil ho pískový lak STARS.


Laky jako takové jsou úžasné teď pro zimní období a ke studenějšímu líčení. Co musím dát jako mínus je odlakování a výdrž. Běžně mi laky vydrží 4 až 7 dni bez odloupnutí, ale Brocades laky mi vydrží tak dva dny a musí dolakovat či odlakovat.



Na základě skvělých recenzí týkající se Decmacol make-upu Caviar Long Stay jsem si ho dnes koupila v barvě 1 Pale. Skvěle sedí mé pleti, úžasně se do pleti vpracuje. Korektor, který je ve víčku skvěle kryje drobné nedostatky.



Jako většina blogerek musím konstatovat, že jsem zvědavá jak budu vybírat poslední zbytky make-upu špachtličkou ve víčku.



Poslední fotky jsou z aplikace na pleť a jak se krásně rozetřou po prvním přetření. Jsem nadšená a doufám, že moje nadšení přetrvá i po dalších aplikacích.







Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate