Stránky

čtvrtek 9. ledna 2014

Kosmetické štětce z Tchiba - Sada profesionálních kosmetických štětců 299 Kč (moje cena se slevou 209 Kč)

Jako vánoční dáreček jsem si koupila štětce z Tchiba (na zkoušku - byla akce za 209 Kč), říkala jsem si, že když nic, budu mít obal na štětce a po shlédnutí obrázku sem si řekla, že snad i štětec na oči bude v pohodě. Tak konečně mi štětce došly a jaké je moje hodnocení? Sedm kvalitních kosmetických štětců pro "profesionální make-up" a včetně pouzdra obsahuje tedy osm dílů. 

Obal na štětce je z měkké imitace černé kůže, který je příjemný na dotek. Už to pouzdro mi stálo za to si dané štětce objednat. Je skvělé, že jde zavázat, ale je jasné že někdo by mohl říci, proč si koupíš jiný??? no v úvahu by připadal nějaký penál, ale nemyslím si, že by byl o moc levnější a pořád by to byl jen školní penál.


A jak dopadly štětce? Štětce na oči dopadly velmi dobře.. ale hodnotím je z pozice běžného uživatele, který nemá zkušenosti se značkovými štětci. Všechny mají umělé, celkem jemné ale pevné konce. Štětec s koncem řasenky, já zrovna nevyužiji - takže ten pro mě není. Další dva štětce na tvářenku a pudr nejsou excelentní, ale určitě je využiji. Rozhodně nedoporučuji pro někoho, kdo chce profi či lepší štětce.


Mohu tedy za sebe doporučit štětce číslo 2, 3, 5 a po určitou dobu 6 a 7. S vědomím toho, že štětec č. 5 je trošku větší k malování oka, ale já jsem spokojená a využiji ho na nanesení stíny na celé oko. Když porovnám cenu :) 209 Kč za 3 štětce a obal = skvělý nákup


Koupili jste si taky stejné štětce? jak jste s nimi spokojeni?


Vaše Lenea




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate