Stránky

čtvrtek 2. ledna 2014

Prosincové laky - oblíbenci

Při focení mé sbírky laků, jak jste mohli vidět v krátkém videjku, jsem zjistila, že jim mám 41 ks. Je pravda, že některé jsem ještě nelakovala a tak jsem se rozhodla, že každý měsíc budu ukazovat svoji oblíbenou pětku laků.

Prosincová pětka se nesla v duchu lesklých laků od nejrůznějších značek (Essence - Color & go, Maybelline - colorama Broades, Gabriella Salvete - Stars Enamel).

Od značky Essence mám jeden lak a to zlatý se třpytkami z řady Coloe & go, 121 gold fever. Tento lak miluji, i když jinak zlato a zlaté doplňky nenosím, ale k prosinci a vánočnímu času mi prostě krásně seděl.




Dalším lakem byl lak od Maybelline - Colorama Broades barva 220. Oproti laku z Essence bych řekla, že na mě působí studenějším dojmem díky stříbrným částečkám uvnitř laku.



Dalším lakem od Maybelline ze stejné řady sem si oblíbila (dnes ho ještě znovu mám nalakovaný) je odstín 224.




Fotka laku na :-)




V oblibě jsem tento měsíc měla i pískové laky Gabriella Salvete - Stars Enamel a to barva 01 Lila



04 Mistero Grey




Vaše Lenea





















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate