Stránky

neděle 19. ledna 2014

Aktualizovaná recenze L´oréal Paris - Sublime Fresh

Ahoj holky, aktualizovala jsem článek o testování Sublime Fresh, tak abych mohla daný výrobek zařadit do pomyslné TOPky mých výrobků. Tento testovací článek je o úžasné Sublime Fresh, no teď jsem už asi prozradila vše :) ale postupně. Okolo této řady (tedy spíše té růžové) bylo řečeno již mnoho, ale nevím zda jsem viděla video či testovací článek na tuto "modrou" zdokonalující pleťovou vodu. 

Svěží pleťová voda Sublime Fresh je určeno pro normální až smíšenou pokožku.Je obohacena o čistící aktivní látky. Pleťová voda odstraňuje nečistoty z obličeje a zanechává pleť svěží a především s pocitem čistoty. Obsahuje alkohol, glycerin.
Účinky: 
  • odstraňuje nečistoty, 
  • tonizuje pleť,
  • zanechává pleť matnou, 
  • a svěží a dokonale čistou.

Moje hodnocení:
  • svěží vůně - já cítím okurek :),
  • skvěle čistí,
  • mám smíšenou pleť a po použití nemám pocit vysušení,
  • poměr cena versus kvalita = myslím, že cena odpovídá velikosti 200 ml.
  • koupím znovu? rozhodně ano
Další spojenec by měl být  LOREAL PARIS Svěží odličovací pleťové mléko Sublime Fresh 200 ml, cena na e-shopu cca 119 Kč. Účinné odličovací mléko Sublime Fresh je určeno pro normální až smíšenou pokožku. 

Účinky: odličuje make-up, odstraňuje nečistoty, zanechává pleť matnou, svěží a dokonale čistou.

Výrobek zakoupen.. ale ještě testuji ... hodnocení do týdne až 14 dní.




Hodnocení Svěží pleťová voda Sublime Fresh: 9,3 bodů
  • vyhodnocení produktu 10/10 ... procentuální poměr k celkovému hodnocení 50 % ...5 body
  • cena 10/10     ... procentuální poměr k celkovému hodnocení 30 % ... 3 body
  • desing 6/10 ... procentuální poměr k celkovému hodnocení 15 % ...     1 bod
  • inovativnost oproti jiným produktům 2/10 ... procentuální poměr k celkovému hodnocení 15 % --- 0,3 Bodu

Vaše Lenea












1 komentář:

  1. vyzerá super :) ja mám od Loreal micelárku :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate