Stránky

čtvrtek 9. ledna 2014

Rok 2014 a já (co není spojeno s blogem)

Nejsem ten typ člověka, který by si dával předsevzetí do nového roku, jen chci sumarizovat co mě čeká a co chci zažít v tomto roce novém. Není mým cílem si naplánovat a dát předsevzetí, ale napsat a pak zhodnotit co chci zažít a prožít.







  • Nad váhou jsem hodně přemýšlela a i když to potřebuji, tak cílem není zhubnout x kilogramů, ale cítit se dobře a treba i díky tomu něco zhodit.
  • Dodržovat pravidelné jídlo 5 x denně, jak dosud a více se soustředit na složení potravin než sem do dělala.
  • Sestavovat si dál jídelníčky na http://www.stobklub.cz/sebekoucink
  • Začít chodit do posilovny na cardio a nebo jen běhat či dlouhé procházky
  • Být spokojená sama ze sebou
  • Být spokojená v práci
  • Zajet alespoň na tři zahraniční cesty (třeba jen na den či víkend) a poznat jiné města a lidičky
  • Být více asertivní 
Seznam není až tak dlouhý a nesplnitelný, ale pro mě je opravdu důležitý. Chtěla jsem si to srovnat v hlavě a promyslet co chci dělat a jak to chci dělat. Pokud máte také nějaké cíle ať už ohledně své postavy nebo jakékoliv jiné, přeju hodně štěstí a síly a budu moc ráda, když mi o nich napíšete v komentářích :). Dokážeme to :)!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate