Stránky

středa 29. ledna 2014

Nákup FAMOUS Make Up

Jelikož Famous Make Up má v současné době 50 % slevu a zároveň dopravu zdarma, neodolala jsem a objednala si následující věcičky. Objednávku jsem udělala 14.1.2014 a balíček mi došel 27.1.2014 a jsem nadšena. Nedokážu popsat s jakou radostí jsem vše rozbalovala. A teď k objednávce. Celková hodnota objednávky je 725 Kč + zdarma poštovné za 5 produktů.  A co jsem si objednala? Into the shadows undereye concealer,  The Big Cat Eyeshadow Palette, The Leopard Eyeshadow Palette, The Zebra Complete Palette a Merged Eyeshadowmergedshadow.



Některé výrobky jsem otestovala, abych Vám mohla přinést první dojmy. Tak jdeme na to?


První co jsem si objednala byl korektor pod oči, mám celkem kruhy, tak jsem na jeho aplikaci a především kryti zvědavá... dám vědět :)


Co jsem musela vyzkoušet jsou paletky, které jsem si objednala a musím říci, že jsou skvělé. Pigmentace je skvělá, maličko práší, ale to jde vyřešit, že si člověk první udělá oči a pak až make-up a zbytek. Nevím, upřímně jakou paletku bych vybrala jako prim, možná z důvodu praktičnosti Zebru :) ale to jen díky tomu, že obsahuje tvářenky a pudry. Pokud se podíváte na videa jednotlivých youtuberek, uvidíte i odstíny na ruce. Na fotce bych řekla, že odstíny odpovídají, i když jsem fotila večer při umělém světle.


Paletka Leopard je spíše v přírodních odstínech, ale takových, že srdíčko plesá a chce všechny najednou Pořád čekám až mi dojde NAKED 3, abych mohla porovnávat.



Poslední paletkou je Zebra, u této jsem díky balení váhala, zda ji nekoupit kamarádce, miluje zebří vzory a tato paletka by ji uchvátila.... nooo možná bude ještě jedna objednávečka :) .. 

Taky jste tak posedlé, jako já ??? :)



Poslední dvě objednané věci jsou stíny Merged Eye Shadow Shade 2, které Vás asi pokaždé překvapí skvělou barvičkou a pigmentací.


Poslední koupená věc je First Date Blusher - Penelope u této věci zatím nemohu nic říci, noo snad jen, krásné balení .. to opravdu musím pochválit.





Vaše Lenea









































1 komentář:

Děkuji za komentář.

Translate