Stránky

neděle 12. ledna 2014

Testování pečující kosmetiky od Nivea, L´oreal, BIO, Dermacol a Yves Rocher

Seskládala jsem svoji čistící či odličovací kosmetiku a budu Vás postupně informovat o tom, jak mi dané produkty vyhovují. Některé již mám vypotřebované, některé začínám. Cílem je vyhodnotit nejen jaký daný produkt, jelikož cena všech produktů v akci je cca 100 Kč. Tudíž kosmetika běžně dostupná pro každého. Jelikož mám normální a místy masnější pleť, moje produkty budou patřit do této řady. Od každého výrobku mám vždy čistící mléko a vodu nebo tonikum, tak abych mohla porovnat odlíčení a čistění s danými produkty.



První co můžu hodnotit je kosmetika od L´orel Paris Sublime Fresh, kde recenze je zde 








Zatím co jsem zkusila L´orel Sublime zatím má samé plusy.

Ostatní výrobky postupně budu přidávat... do týdne či dvou. Který výrobek si přejete zveřejnit první?

Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate