Stránky

neděle 5. ledna 2014

Čtečka knih a já ... MID AMAZON Kindle 5 special offers, cerny, 6" Pearl E-Ink, WiF

Blogerky a blogeři, i když jsem manijak do knížek a ráda cítím jejich vůni, listuji si v nich, ale jsem i praktická a knížky by mě časem vystěhovaly z mého malého bytu. Tak jsem se dnes rozhodla koupit si MID AMAZON Kindle 5 special offers, cerny, 6" Pearl E-Ink, WiF a snad zjistit, že číst a nelistovat mi bude vyhovovat.

Specifikace:
Amazon Kindle 5 - Zbrusu nová čtečka elektronických knih Amazon Kindle 5. generace. Tento model se může pochlubit nejpokročilejší E-ink technologií na světě, takže si připadáte, že opravdu čtete reálnou knihu. Nová verze je o 30% lehčí než ta předchozí - váží jen 170g, což oceníte především při cestování.


S vylepšeným kontrastním displejem můžete klidně číst i na slunci a nehrozí, že uvidíte nepříjemné odlesky, na jedno nabití vydrží až jeden měsíc, což jistě stojí také za zmínku. Vybrat si můžete z osmi velikostí a tří stylů písma. Nahrát si do něj můžete neuvěřitelných 1400 knih či jiných dokumentů, které si můžete za pochodu stahovat pomocí Wifi, která je součástí této novinky. Vnitřní paměť činí 2GB. Inovací prošel i prohlížeč formátuPDF a je přítomen i nový prohlížeč webových stránek. Stránky se nyní přetáčejí tak rychle, že si toho ani nevšimnete. Samozřejmě je také k dispozici port USB 2.0 na propojení s PC, který slouží zároveň k nabíjení. Pokud chcete zažít tu pravou revoluci ve světě knih, vyzkoušejte Kindle 5!



Jelikož jsem holka :) musela jsem mít i krásný obal, jak jinak něž bílý, no kdyby byl fialový tak mám ten :), ale v nabídce se mi líbil tento.


Knížky už mám nějaké stažené, tak jsem zvědavá, hlavně se těším na cestování a dovolenou :) to mi ubude váha :) 4 knížek na dovolenou. 

Jak mi dojde napíší jak se mi čte :).








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate