Stránky

čtvrtek 16. ledna 2014

Robin Cook - můj miláček v knihovně

Už název článku Vám řekne, že daný autor je jeden z mých milovaných. První knížku od něj sem četla na základní škole, tedy před 20 lety. Jeho či spíše má prvotina byla Epidemie. Dokonce jsem ji v té době zařadila do školního deníku povinné literatury a v té době asi ohromila učitelku češtiny, co čtu :). Od té doby jsem si postupně půjčovala v městské knihovně další a další knihy, ale jsem majetnická a musela jsem některé mít i doma v knihovně.


Co zůstalo u mě v knihovně?? Tak jsou to následující tituly: 
  • Šok
  • Únosné riziko
  • Pojistka smrti
  • Známky života
  • Mozek
  • Stážista
  • Osudná léčba
Tyto knihy mohu jen doporučit. Pokud budete chtít recenze uvedených knížek, tak napište do komentáře.

Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate