Stránky

sobota 25. ledna 2014

Nákupy v DM - hlavně značka Rimmel


Holky a blogerky dnes jsem si udělala dlouhou procházku směrem k DMku a jak to dopadlo?? No hádejte :) Koupila jsem si pár přípravků, které jsou oblíbené na youtuberském i blogerském světě. Jen chci říci, že koupě nebyla jen, že jsou oblíbené, ale především, že již mi některé produkty docházejí a nebo jejich kámoši mi nevyhovují a tak hledám jiné.

Tak jdeme na to.




RIMMEL STAY MATTE PRIMER

První v nabídce je RIMMEL STAY MATTE PRIMER, který jsem koupila 129 Kč, velikost 30 ml. Tento primer je bílý, ale při roztírání se stane průhledným. Po prvním nanesení se mi zdá pleť matnější a moje velké póry menší a nemám pocit zanášení pórů, jak píšou v reklamách a letácích. I přes svůj věk nějak moc nenosím make-up, i když někdy ano, tak se těším na další používání.  Pleť je jemnější a hladší i bez použití make-upu.

RIMMEL Matující kompaktní pudr Stay Matte 14 g - odstín 001 TRANSPARENT

Presovaný pudr s přírodními minerály a novým vylepšeným složením pro pleť bez lesku. Bez parfemace. Vhodný i pro citlivou pleť. Aktivní látky: bavlna, heřmánek, okurka - redukují lesk. Účinky: dlouhodobě zmatňuje pleť, zklidňuje a sjednocuje. Pudr mě dostal jemným namletím, krásnou vůní, trošku mi připomíná Niveu :), kterou cítím i na pleti po nanesení :). Cena pudru 129 Kč. Co mě trošku na pudru odrazuje je plastový obal se šroubovacím víčkem, já mám raději otevírací. Nevím co by se stalo kdyby mi spadl, asi by se celý rozbil (myšleno obal i pudr). Hodnocení další nemůžu udělat až po testování. Jelikož mám olivově zelenou pleť, tak myslím, že výběr odstínu 001 Transparent jsem si vybrala právě kvůli jeho nažloutlé barvě, jelikož mám olivový tón pleti a ostatní odstíny mi přišly dost narůžovělé. Co se týče samotných vlastností pudru, tak při použití plochého kabuki štětce velmi dobře kryje, okamžitě pleť zmatní a nezalézá do pórů. .

RIMMEL Oční linka (Scandaleyes Thick & Thin) 1,1 ml, cena 99 Kč

Oční linka s unikátnim 3D aplikátorem. Linkami by mělo jít udělat ultra tenké nebo širší linky, dlouhotrvajíci a voděodolná formule. Nanášení linek je po první aplikaci skvělá, snadná a drží. Uvidíme po delším zkoušení, jak linky projdou testem. První dojem "dobrá" za dobrou cenu.

Poslední dva kousky jsou z ESSENCE a L´Oreal lesk. O lesku jsem slyšela jen samou chválu a jelikož mám raději lesky než rtěnky (méně nápadné), tak jsem neodolala s koupila si LOREAL PARIS Lesk na rty Color Riche Caresse 6 ml. Co musím vyzdvihnout na začátek je skvělá vůně po malinách či lesním ovoci.

LOREAL PARIS Lesk na rty Color Riche Caresse 6 ml

Neuvěřitelně svěží a zářivá barva díky lehkému složení! Lesky jsou s obsahem vody a lehkých olejů dodají vašim rtům svůdný závoj a krásně je prozáří. K dispozici v 8 odstínech ze kterých si vybere jednoduše každá žena.

Vlastnosti: žádné lepení, svěžest po celou dobu, snadná aplikace.


Z výprodeje sem ukořistila Essence z řady Happy holidays  01 Sugar plum fairy - oční stíny, ale já si je koupila, že je budu používat jako tvářenku :). Cena po slevě 29,90 Kč.











4 komentáře:

Děkuji za komentář.

Translate