Stránky

středa 9. října 2013

Umělé řasy a já



Holky první než napíši o své zkušenosti, chtěla bych zmínit, že dříve jsem nosila chvíli prodloužené řasy a moje oči vynikly a byly úžasné. Poté jsem ne nechala odpočinout a již si je nenechala prodloužit, ale hluboký pohled mi chyběl už jen z důvodu, že mám zapadlé oči, a řasy je takzvaně vytáhly. 

Po shlédnutí videa jak nanášet řasy, jsem se koukla na NORMA ZLÍN  a objednala si hlavně doporučované lepidlo.


Dnes mi holky došla moje objednávka z NORMA ZLÍN

Kde jsem především chtěla lepidlo Adler a odstraňovač. Když sem se procházela shop, tak jsem narazila nejen na trsy řas, tak i řasy celkové. Trsy jsem si koupila ve všech velikostech a to short, medium a long. Velikosti jsou nafocené na uvedených obrázcích. Hned sem neodolala a zkusila jak lepidlo tak i medium řasy. Na každé oko jen 2 trsy a výsledek je vidět na fotce v článku. 



 Myslím si, že na to že mám jen dva trsy tak je to vidět hned na první pohled. 






K objednávce jsem v akci objednala i celkové řasy cca za 40 Kč/ks.

Až je budu mit na očích, tak se taky nafotím ať vidíte taky výsledek.




Ve videu bylo doporučováno lepidlo ARDEL a tak jsem si ho koupila a mile překvapilo. Dole v komentáři Vám napíšu, jak dopadly po spánku. 

Co vy a umělé řasy?? používáte je? jak jste spokojené? jaké používáte lepidlo a jak si řasy odstraňujete? Budu ráda, za jakékoliv názory. 

Vaše Lenea












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate