Stránky

sobota 5. října 2013

Testování BB wash 8 in 1 - Multiaktivní mycí krém


Ahoj moje blogerky, jak jsem psala na blogerky.cz budu recenzovat BB wash 8 in 1, který dle popisu má být skvělý pro všechny typy pleti. 

Podle oficiálních stránek www.dermacol.cz má krém mít následující popis.

http://www.dermacol.cz/bb-wash-cream

  • BENEFITY Dermatologicky testováno. Pro všechny typy pleti. Bez sulfátů.
  • TYP PLETI Pro všechny typy pleti
Multiaktivní mycí krém 8v1 s kyselinou hyaluronovou pro denní odličování a čištění jemné ženské pleti. Dokonale odstraňuje veškeré nečistoty, make-up (včetně očního) a odumřelé kožní buňky. Podporuje regeneraci pleti a hydratuje ji. Zanechává pleť svěží, rozzářenou a zklidněnou.
Moje zrecenzování je následující:
  • doporučila bych to pro suchou pleť, já mám normál s T-zónou a mám pocit, že mi na pokožce udělal mastný film. 
  • rozhodně bych ho nepoužívala u sebe na odlíčení spíše na mytí
  • při mytí se má vytvořit jemná pěna, no nevím u mě se nikdy nevytvořila (zkoušla jsem to cca 5x) a proč tak málo?? no pro pocit mastného filmu na pleti.
  • koupila bych ho znovu? rozhodně ne
  • co s ním udělám??? no asi ho předám dál, jelikož u mě neobstál 
  • U suché a normální pleti si dovedu představit, že bude vyhovovat na mytí, aby pleť byla vyživená, hydratovaná a promazaná

















Vaše Lenea



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate