Stránky

pátek 4. října 2013

Stres?? už ne s DERMACOLEM

Milé blogerky, zase jsem tady :) po náročných 14 dnech v práci sem se konečně dostala k napsání článku a hlavně jsem mohla díky stresu vyzkoušet sadu Dermacol Aroma Ritual hrozny s limetkou sprchový gel 250 ml + tělové mléko 200 ml za 107 Kč, kterou jsem koupila v DMku.


A co já na to?? Vůně?? Něco jako citron s nasládlou příchutí hroznů. Při použití se člověk ponoří do uklidňující vůně, která mu pomůže překonat stres. Je velmi uklidňující a povzbuzující po náročném dni.













Pro uklidnění stačí asi jen sprchový gel, ale když si člověk koupí oboje, tak je škoda toho nevyužít a neponořit se před usnutím do uklidňující se vůně. A můžu říci, že je to úžasný pocit.
A co si vzít dalšího po uklidnění? no přece časopisy pro holky :), sice nejsou moje, ale půjčené z knihovny, ale o to se lepší čtou ....

Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate