Stránky

pátek 4. října 2013

DERMACOL - Aroma ritual (harmonizing body cream - Belgian chocolate

V DM jsem před měsícem neodolala Dermacolu - Aroma ritual a udělala jsem dobře to říkám hned na začátek. Takže kdo nechce číst :D jak jsem nadšená, jak budu ho hledat a doufat, že to nebyla limitka, shrnu základní pozitiva a negativa (pokud budou :-D)
Negativa:
  • není tak výživný
  • je návykový
  • masnější a pozor na oblečení a ložní po namazání
  • není uvedeno složení, jen obsah pomerančového oleje 
Pozitiva:
  • krásně voní po čokoládě, ale není to klasická čokoláda, ale spíše jak se prodávají ty piškoty s marmeládou a pokryté čokoládou, a ta marmeláda je pomerančová
  • budete ho očuchávat pokud milujete čokoládu
  • celkem velké balení za super cenu 
  • lehce se rozmazává
  • velikost 300 ml
  • je úžasný pro relaxaci po náročné práci
  • umí udělat krásnou náladu :) tedy mě :)
Aplikace je celkem snadná, sice se krém, jak bylo v negativech a negativech trochu masnější a nemazala bych se v posteli, ale jinak se celkem lechce střebá, ale zůstává trochu film, který se může otisknout na prostěradlo. Co mi vadí, ikdyž to není dogma, tak není na krému uvedeno složení, jen obsah pomerančového oleje, ale jinak nic. Při aplikaci pomalu roztírejte a vychutnávejte si krásnou vůni, tedy pokud fakt milujete čokoládu jako já. Po aplikaci není pokožka lepivá, jen je na ní již uvedený film.
Koupila bych si ho znovu?? ANO ANO ANO ale upřímně není to jen kvůli hydrataci, ale především kvuli kombinaci vůně, velikosti, ceny a i to že mi zlepšuje náladu (a to nepřiberu ani deko) díky čokoládě a hlavně voní až do rána. Takže pokud i váš partner miluje čokoládu, tak Vás bude ochutnávat určitě celou noc :D až do rána. Droga nebudete jen Vy, ale i vůně Vašeho těla.

Pěkný rituál s dermacolem přeje Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate