Stránky

pátek 4. října 2013

Moje blogování a blogerky, které mě inspirovaly

Blogerky a asi i blogeři :) (teda napadá mě, že žádného blogera neznám), jsem ráda, že jste a hlavně díky Vám jsem se naučila nové věcičky, poznala nové lidičky ikdyž jen virtuálně a hlavně i díky Vám je můj život nějak spokojenější a pestřejší.
Asi bych měla zmínit ty, které mě přivedly (jelikož jsou to jen holky) ke sledování blogerek a následně i k blogování, které je pro mě takovým malým deníčkem a zároveň možností napsat co si myslím o některých věcech, lidech či přinést něco i Vám z toho co mě baví.



Tak a kdo je tedy ten původce?? no první byla úžasná blogerka a youtubeka Lucie Dolejší a její video pro boubelky, jelikož i já sem boubelka. 
Je to jedna z blogerek, které sleduji do dnes ale není již jediná. Další blogerky, které ráda sleduji nejsou nepodstatné, ale byly další v pořadí po Lucce. Takže holky, takže další úžasné blogerky jsou :):
GetTheLouk: "Líčení a fantazie nezná hranic!"
LovelyHair
Petra Kopolovičová
pavlinna17
Lonnie eL.
PlumFoolery
adelazemkova
LuxyLady2
Takže holky, díky, že jste a že mě motivujete. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate