Stránky

pondělí 21. října 2013

Ladybox měsíc říjen

Už se nám blíží dodání Ladyboxu, co  holky těšíte se?? Já pomaličku ano a stručně zhodnotím minulý boxík. 


MUA Trio Eyeshadow Innocence, plné balení - stíny jsou pěkné, jen mě maličko zklamala pigmentace :( ale pořád tomu dávám šanci a zkouším jiné primery.




Pro mě zklamáním byli oční linky  MUA Gel Liner Underground, štěteček celkem dobrý jen měkký nevím co udělá po pár použití, ale co mě vadí, že se mi linky obtiskávají :( a stejným zklamáním byl MUA Kiss Proof Lip Stain, který sem použila jednou a vyhodila, už nikdy více. 




Pro mě překvapením byl MUA FashionistA Flawless Primer, je příjemný a skvělý. 

Dermacol Perfect Cleanser 2in1 jsem neznala, ale ostatní výrobky od Dermacolu používám, ale pořád hledám nějaký více a více pro mě použitelnější. Celkový dojem je skvělý, ale mě chybí tonikum. 







Dalším výrobkem z zářijového boxu je Palmer's CBF Lotion a mohu říci, že na cestování super, nemusím sebou tahat velké balení. Posledním výrobkem byla Colgate Max White One Luminous zubní pasta, zatím jsem ji nepoužila, ale to jen díky Crestu, který zatím používám a nechci to zatím měnit.


No a co přinese další Ladybox?? Mýtické tajemství, tak se těším ........ 

Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate