Stránky

pátek 4. října 2013

Chci zhubnout? Co dělat

Ahoj všichni kdo čtete moje začínající blogování. A proč jsem se na to dala? no je to takový i můj deníček toho co mě zajímá, dělám a co stále řeším a co je to teď??

No jídlo :-)

Čím tak začít? no asi tím, že rozhodně jsem holka krev a mlíko, nejsem sportovní typ, když mám volno, tak si raděj přečtu knížku, než abych si zašla zaběhat či potrápit do tělocvičny, ale je zase pravda, že víkendy trávím aktivní prací na domečku (chatě) a zahradě a přes týden si udržuju tak nějak v pořádku jen byt.
Ale zpět k jídlu. Po shlédnutí videa od Lucky Dolejší, sem si říkala tak to je skvělé a jak vypadá teď krásnější a hlavně spokojenější, že bych to taky zkusila??

Ale ouha :( došla jsem k paní co Detodietu prodává, tak jsme si popovídali, a ona dohodli se, že zkusím keto abych ze začátku si trošku pomohla a měla berličku. Ani mě a asi ani paní nenapadlo, že můj žaludek bude tak protestovat :( a řekne kategoricky ne a po dvou dnech co jsem ho zdolávala, jsem se na přípravky z keto ani podívat nemohla, aby se mi nezvedal.

Co teď? jak jíst? co mám dělat. Dané paní jsem psala, první ať tedy dojdu, že může jen ráno. Jsem pracující člověk a zdrhnout z práce můžu jen přes oběd a nebo po práci... výsledek paní už se neozvala s termínem. Ale já jsem holka bojovná aspoň myslím a tak jsem se dala do toho jinak. A jak snažím se jít 5000, ve vyváženém poměru bílkoviny, sacharidy a tuky a kde si to hlídám?? na sebekoučinku na www.stob.cz.

A co sem jedla?? tak třeba toto holky.  a jela jsem i na výlet s přichystaným obědem, svačinou a večeří. Tak mi držte pěsti ať mi to jde.
Vaše Lenea

PS: za týden mám 1,2 dole tak snad zůstane už u sousedů :D

2 komentáře:

Děkuji za komentář.

Translate