Stránky

středa 30. října 2013

Ladybox říjen 2013 - postupné testování produktů

Rozbalování ladyboxů jste viděli na několika videích. Ráda se na ně dívám, ale raději testuji, co mi přijde.  Krabičku jsem si aspoň nafotila, abych jste viděli jak je krásná krabička a jaké výrobky testuji. 



Stručný seznam je vidět na spodní fotografii. Co mě uchvátilo, tak byla komsetika na vlasy, rtěnka a řasenka. Všechny tyto čtyři výrobky již používám. Masku jsem ještě nepoužila a krém taktéž ne. 


Tak a teď k testování: hned sem začala s výrobky na vlasy od Lorealu z řady Mythic, kde jsme dostali v šampón a péči po mytí vlasů. Musím říci, že výrobky jsem zatím použila 3 x, ale už jsem nadšena. Moje vlasy nikdy nezažily péči :), mám je husté, pevné a nezničitelné :) a tak mě nikdy nenutily starat se o ně. 

Výhody: krásná vůně, jemnost po umytí, vyživené vlasy, lesklejší

Nevýhody: možná cena, ale zase za kvalitu si ráda zaplatím, dostupnost jen v kadeřnictví, ale předpokládám, že půjdou koupit na www.ladybox.cz



Dále zkouším řasenku a rtěnku. 

Řasenka je od Catrice - Better than False Lashes - Black

Jak vidíte řasenka má pro mě skvělý kartáček, je velký  a dokonalý pro mé neposedné řasy. 


Rtěnka je taktéž od Catrice Ultimate Shine gel colour, 060 Don´t pink and Drive


Rtěnka již podle názvu je spíše gelová, připadá mi jako barevný balzámek, který moc nebarví a spíše jen obarví a vyživí rty. 

Doporučuji vlasovou kosmetiku, řasenku a i rtěnku, když čekáte balzám.


Vaše Lenea


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate