Stránky

středa 30. října 2013

TAG: Co ráda čtu


Ahoj holky, konečně jsem se dostala k napsání dalšího Tagu o tom co ráda čtu a co mám ve své maličké knihovničce. Včera jsem dočetla 50 odstínů šedi  a začala jsem číst druhý díl. Tato kniha má okolo mě jak zastánce tak i ty, které nezaujala. Nebudu zde říkat děj knihy, je na každém, kterého zajímá, aby si ji přečetl a udělal si svůj názor. Za mě mohu říci, že mě román zaujal, upoutal a rozhodně na něm nevidím nic špatného. Je pravda, že daný podnikatel má chutě, které každý nemá, ale pokud se to líbí tomu druhému, tak proč ne??  Jak jsem již psala čtu další díl a zase mě pohltil.... Co vy a E.L. James???? 

Další oblíbený autor je Robin Cook, kterého čtu od svých 15 let a každý rok si nějakou knížku koupím, ale je pravda, že uvažuji o elektronické formě knih, ale není nad to listovat a cítit vůni tisku.. takže "Váhám".
Kóma
Medička Susan Wheelová, absolvující svou první lékařskou praxi ve vyhlášené bostonské nemocnici Memorial, se vydá po stopách nezákonného obchodu s lidskými orgány. Netuší, že oprávněnost svých podezření bude muset prokazovat tváří v tvář najatému vrahovi. Jeden z prvních a současně nejnapínavějších Cookových románů, který je podobně jako autorova další díla varovným mementem před porušováním lékařské etiky.





Epidemie
Doktor Jack Stapleton přišel zásluhou jednoho z gigantů zdravotnické péče nejprve o svou praxi očního lékaře na americkém Středozápadě a poté při leteckém neštěstí i o rodinu. Jeho život se ocitá v troskách. Spíše s pocity zraněného cynika než s elánem perspektivního lékaře se přeškolí na soudního patologa a přestěhuje se do New Yorku, chladného, neúčastného betonového bludiště, které ideálně vyhovuje jeho situaci a změněným vyhlídkám. Stapleton se domnívá, že ho už nic nemůže zranit, a na ničem mu vlastně nezáleží.  


Knihu, kterou si chci dál přečíst... Stieg Larsson - Muži, kteří nenávidí ženy


Novinář Mikael Blomkvist má za úkol vyšetřit starý kriminální případ: Harriet Vangerová, vnučka průmyslníka Vangera, zmizela beze stopy téměř před čtyřiceti lety. Blomkvist se seznámí s Lisbeth Salanderovou, mladou svéhlavou ženou, nepřekonatelnou hackerkou, která se stane pro jeho pátrání nepostradatelnou. Blomkvist a Salanderová tvoří neobvyklý pár, ale dokonalý tým. Společně začnou brzy rozkrývat temnou a krvavou rodinnou historii.






A co máte v knihovně vy??

Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate