Stránky

pátek 4. října 2013

Nivea do sprchy

Ahoj blogerky, na základě sledování videí jsem si taky koupila tuto Niveu a můžu říci, že je ÚŽASNÁÁÁ. Já mám suchou pleť na loktech a kolenech a namáhaných místech, kdy ji mám až šedou jak je poškozená a teď po 14 dnech používání je to o 100 % snad lepší. Používám ho ráno i večer a určitě bych ho doporučila.

A koupím znovu?? no jasně a nejen sobě, ale i mamce, která se nijak nemaže a potřebovala by to a tato Nivea bude pro ni to nejlepší. Zase se jen osprchuje, ale zároveň bude pečovat krémem o svou pokožku.
Takže holky běžte do toho!!!!!!!!


Plus:
Nemusíte se mazat po koupeli 
Hned se můžete obléknout
Vyživuje

Zápor:
Rychle mizí jak ji miluji :) takže vlastně plus :)

PS: měla jsem jen tuto bílou modrou jsem nezkoušela a po sledování recenzí ji ani zkoušet nebudu, jelikož je prý už moc hutná.

Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate