Stránky

pátek 4. října 2013

Lehké čtení - jak se uklidnit po práci

Čtivé blogerky, co máte u stolku v obyváku,  na nočním stolečku, v kabelce či v tašce?? Já tento týden vybrala jen lehkou literaturu.

Co mě tento týden zaujalo daleko více, tak byla praktická žena a skvělé svetříky a hračkami pro naše nejmenší a především sem se kochala :) a to já ráda a abych nemusela chodit ažžžž do knihovny, tak jsem si praktickou ženu předplatila :). A co vy blogerky?? tvoříte rády?? nebo opravdu jen kosmetika a make-up??? Inspirujte mě?? co si udělat na zimu?? třeba i na sebe, abych byla šik a v teploučku??






Trošku hlubší čtení byl časopis Moje psychologie, tento časopis mám ráda a nejen kvůli tomu, že mě zajímá psychologie, ale i jejich radami, články o osobnostech a především jejich pojetím moderního života, práce a stresu či spíše jak to vše zvládat.

Blogerky, co rádi čtete, když zrovna neblogujete  netočíte videa???

Pěkný večer milé blogerky
Lenea (lifebylenea.blogspot.cz)


2 komentáře:

  1. když nebloguji, tak já ráda čtu knížky, miluji knihkupectví a tu jejich vůni. Mezi mé oblíbené časopisy patří také Fashion, Enigma, Dieta, Apetit někdy u Gurmet. Někdy si koupím i Elle ale to jen někdy :))

    OdpovědětVymazat
  2. No tak mám pocit, že si jako já :) musím týdně přečíst alespoň jednu knížku, i když někdy je lehčího charakteru :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate