Stránky

pondělí 21. října 2013

TAG: Pracovní den


Cílem Tagu je popsat svůj pracovní den. Ráno přijdu do práce mezi 6:30 - 7:30, zapnu počítač a než se mi můj Dell rozjede, tak si uvařím ranní kávu a vybalím snídani, kterou jsem si udělala den předem nebo ráno.


Zapnu email a postupně ho promazávám a rozděluji si co udělám, jen tak mimochodem pracuji jako projektová manažerka na dotace z EU.


V mezičase popíjím kávu a snídám. Pro hrubém pročištění spamů si zapnu soukromý email a "FB" shlédnu novinky a jdu do práce. Moje každodenní rutina je papírování, dokládání, telefonování a práce s lidmi. Někdy bych ty lidi okolo trefila, ale někdy svoji práci  tak miluji, že bych ji nevyměnila. V 10 h na mě zapípá mobil svačinka, jinak bych si nevzpomněla v pracovním tempu a stejné je to s obědem. Standardně v práci končím okolo 16 až 17 h. takže po cca 10 h pracovní době.

Hurá miluji svoji práci, ale ještě raději z ní odcházím :)

Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate