Stránky

neděle 8. června 2014

Zaměřeno na očka

Novinkami u líčení na léto jsou pro mě linky. Od černých linek se postupně dostávám k tyrkysovým, modrým a teď nově stříbrným. Nově jsem si v DMku koupila Dermacolu Bambi black fixu na oči a Essence longlasting eye pencil. Nejsou vyzkoušené celodenně, ale po zaschnutí můžete třít oči a linky se nepohnou. Po namočení linky po přetření se postupně ztrácí, ale linka od Essence drží!

Myslím, že s voděodolnou řasenkou skvělé letní líčení k vodě.

Fix na oči je malého balení hodící se do tašky a taštičky. U tužky mám ráda vytahovací nestrouhající variantu.


Dlouhotrvající fix na oči, na balení není uvedena velikost.


































Fix v detailu - hrot je pevný, neláme se, dělá tenkou čáru.







































Detaily linky fixu a stříbrné tužky na oči






































Jaké tužky máte rádi vy?? Jaké značky?? a barvičky??





3 komentáře:

  1. Tak ten fix vypada perfektne, krasne uzky hrot a dokonale cerna linka... Nej jsou tuzky Urban Decay:))

    OdpovědětVymazat
  2. No zatím jsem vyzkoušela tak 3 x fix (Essence, Dermacol - jiný), gelovky a tužky na oči od Essence a zatím vede tento fix a tužky od Essence (barevné na léto) drží a to je super, já potřebuji ráno v 7 vyrazit nalíčená do práce a po 10 až 12 h se vrátit a být pořád krásnáááá :))) Urban Decay :)) koukneme :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate