Stránky

pondělí 16. června 2014

Flormar v České republice

Tak jdeme na to holky?? nečekám na odpověď a vrhám se na svůj první nákup ve Flormaru. Navštívila jsem obchůdek v Olomouci v nákupním centru Galarie Šantovka. Hledala jsem odkud Flormar je a na jejich oficiálních stránkách jsem našla, že vznikla z původní italské značky Flore Mare, později FlorMar byla založena v Italii v roce 1970. Kosmetika Flormar se vyrábí výhradně z francouzských a švýcarských ingrediencí a prodává se ve více než 80 zemích světa. Na našem trhu je od roku 2003. Já na Flormar v drogeriích Teta, které mám v blízkosti nenarazila a tak huráá po chválení výrobků Flormar od ILoveMakeUp.  V roce 2009 vstoupil Flormar do velkých obchodních center po celém světě s řetězcem kiosků Flormar. V České republice najdete veškerý sortiment Flormar na kiosku v OC Zličín Praha a prodejně v Galerii Šantovka Olomouc. 

A teď k nákupu :-) než se dostanu k tomu, co jsem si koupila, bych velmi pochválila slečnu prodavačku, který byla v prodejně :) 16.6.2014 v 16 h :) v Olomouci v Šantovce. Byla strašně milá a ochotná. Prodejnu sem si nefotila, nejsem ten typ, co fotí hned prodejny a stojany, aby to zveřejnil na blogu, ale co můžu říci, prodejna je malička a útulná vše je pěkně rozděleno, jen musíte vždy požádat o vyndání výrobku z skříní, kde se nedostanete. Co aspoň nebudou koupené výrobky vyzkoušené a použité někým cizím. 

Tak a teď už opravdu k nákupu. 



Celkem jsem koupila 9 věcí a platila 1100 Kč, takže každá věc za cca 122 Kč.

K jednotlivým výrobkům se dostanu v samostatných recenzích, po vyzkoušení. Co již jsem vyzkoušela je lak Supershine shine and hot perfect polish, barva 05. Krásně kryje v první vrstvě, při lakování jsem nepoužila ani podlak ani nadlak, tak jsem zvědavá jak dlouho mi vydrží. Jste zvědavé jak vypadá na mých krátkých nehtících? Tak šup očka dolů :)




Štěteček laku je velmi maličký po trendu ostatních značek (velký, ploskatý) jsem se bála jak se bude s lakem pracovat, ale můžu doporučit. Skvěle se mi s lakem pracovalo a rychlost schnutí mě uchvátila. Žádné vzory peřin na laku :)).


Další co jsem si koupila byly další dva laky, které uvidíte později (aspoň jedna společná fotka laků).



.
Tento článek je jen velmi stručný o celém nákupu a především o prodejně. O jakém produktu chcete číst jako první???

Vaše Lenea

6 komentářů:

  1. Bronzer bronzer bronzer:-D Musím ho vidět jak vypadá, páč si ho chci taky koupit:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak to bude ten poslední :) abych ti ušetřila peněženku :D .... dobře půjdu první na brozer, ale líčení moc nečekej :( jsem nefotogenická namalovaná :D i nemalovaná :D

    OdpovědětVymazat
  3. No myslím, že mě neodradí nic:)) Nevadí, stačí na kůži foto, ať vidím, jaký je tento odstín.

    OdpovědětVymazat
  4. :D no pokus to byl :))) pošlu ti fotku na FB :) ráno jsem se činila a fotila :))

    OdpovědětVymazat
  5. :) laky budou :)) chci jen otestovat výdrž :) bez podlaku a nadlaku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate