Stránky

čtvrtek 19. června 2014

Nákupy ve FANN

Do parfumérie Fann moc často nechodím, raději mám dostupnější (vzdálenostně) kosmetiky a drogérie, ale teď od 1.6. - 30.6.2014 probíhá festival péče a líčení. 

No kdo by odolal :) takové slevě :))) tak jsem si tam raději zrovna zašla 2 x. První nákup jste již viděli zde, kde jsem Vám ukázala svůj nový čistič pleti s dárkem - ubrousky na čištění pleti (či odlíčení). Ve středu jsem byla na nákupy znovu a neodolala jsem slevě :)) už zase a  nakoupila si od Chanelu make-up (Perfection Lumiére Velvet) v odstínu 30 Beige /no barvu budu měnit - paní v parfumerii Fann přesvědčila, že tento odstín je ten pravý, makeup mě nanesla a cestou zpět v autě se mi zdá tmavší). Když sem se dívala následně na internet, tak jsem našla i světlejší odstíny.



 Parfumérie FANN


Paní sice byla v parfumérii milá, ale nedoporučila mi ten správný odstín bohužel, co je na druhou stranu super, tak mi doporučila typ make-upu pro moji mastnou (smíšenou) pleť skvělý a vytváří super matný povrch s pocitem sametu.



PERFECTION LUMIÈRE VELVET



slogan Chanel - DOKONALOST JEŠTĚ NIKDY NEBYLA TAK LEHKÁ…a ano mají pravdu. PERFECTION LUMIÈRE VELVET, velmi lehký makeup s pocitem „druhé pleti“, který přirozeně vyhlazuje a vyrovnává pleť zářivě sametovo-matným výsledkem. Velikost lahvičky je ideální, i proto, že ráda zkouším různé druhy a tak ho brzo vyzkouším až do dna. Je v malé plastové (bytelné) lahvičce, která vypadá nerozbitně :)), ale zkoušet to teda nebudu :D. Před použitím je nutné lahvičku protřepat a kapičku nanést na ruku či paletku, kde si mícháte makeup, jelikož je velmi tekutý. 

Jeho klíčovými slovy jsou transparentnost a matný výsledek, krytí a lehkost, komfort a rozzáření. Na pleti ho téměř necítíte, skoro si ho ani nevšimnete. Ale výsledek je viditelný. Absolutně viditelný. Pleť je okamžitě bezchybná. Nejenom, že veškeré nedostatky jsou skryty, ale i textura pleti a póry jsou redukovány. Makeup obsahuje SPF 15 a je parfemován typickou Chanel růžovou vůní, takže pozor na citlivé nosy.









Zítra jdu vyměnit barvu makeupu, tak jsem zvědavá co mi řeknou a těším se na světlejší variantu. Jinak k nákupu jsem dostala malou Chanel řasenku, ale o té někdy jindy.

Co máte od Chanelu vy?? Jste spokojené a co by jste doporučily k nákupu holky??

2 komentáře:

  1. Zajímá mě ta řasenka, je vážně tak super?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já sem vždy byla na velké kartáčky, u Chanel je malý kartáček, ale řekla bych, že mi dělá delší a méně slepené řasy... já jsem nadšena :) ale nevím, zda bych si ji koupila ve velké velikosti ... z důvodu ceny ...... ale asi ano i za tu vyšší cenu ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate