Stránky

úterý 17. června 2014

Balíček z DM drogerie

Zdravím blogerky, tak jsem si dnes vyzvedla baliček z DM, o který jsem si psali a jehož cena byla 149 Kč. Upřímně čekala jsem tak dva až tři produkty v taštičce a tak mě velmi mile překvapila mega papírová taška ve které byla schována krabice (jediné negativum :)) byla žlutáááá)).

Teď k balíčku a jeho rozbalování ...




Krabička mohla být oranžová nebo modrá, na žlutou moc nejsem ... ale zbytek je krásný .. je vidět, že si dali s balení záležet.


Ale zase na druhou stranu ta žlutá krásně ladí s modrým dopisem a mašličkou .........


Už bych to mohla rozbalit, že?? .........


Už tahám ........


Mašlička je rozvázaná .......


Krásný dopis, že .........


Já vím, strašně napínám co :) ale už jdeme na to :).

Celkem v balíčku bylo 8 věcí (i když v průvodním dopise jich je 8 - tampóny nezmiňuji :))).  Chcete tedy vědět co Vás čeká??

Dobře nebudeme to již zdržovat a jdeme na produkty.













Vaše Lenea


4 komentáře:

  1. Jste spokojení taky s balíčkem?? já sem nadšenááááááááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo škoda, že jsem nevyhrála no :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, já sem úplně zapomněla ze si ho už můžu vyzvednout a to jsem dnes šla kolem. Sakra. Ale vypadá to dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Anooo od 16.6.2014 tak šup, já sem nadšená, za 149 Kč bych koupila jen tu Rexonu, kterou používám :) a žádnou jinou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate