Stránky

sobota 21. června 2014

Matující make-up od Max Factor 3 v 1


Make-up od této značky je na trhu již delší dobu a tak jsem se rozhodla taktéž ho vyzkoušet. Četla jsem několik článků o tomto výrobku a většina ho velmi chválila, tak proč nebýt jedna z těch, které ho bude používat. Na začátek musím říci, že mám smíšenou pleť s mírný akné (po třicitce vždy v jednom období .. všichni víme, o čem mluvím :)). Pleť bych řekla, že mám celkem pórovitou a podle recenze od KISSBOOKBYMIA, tento make-up zalézá do pórů.



Při hledání popisu výrobku jsem narazila na několik popisů, ale většina definovala jako "make-up nové generace - Facefinity All Day Flawless 3 v 1". Jde o mistrovskou kombinaci tří profesionálních nástrojů pro líčení v jediné lahvičce: podkladová báze pro vyšší odolnost líčení, make-up s SPF, korektor. Nový unikátní make-up je určen ženám, které chtějí docílit profesionálního líčení, a přitom netrávit před zrcadlem moc času při maskování svých nedokonalostí. Make-up Facefinity All Day Flawless 3 v 1 je nemastný, dermatologicky testovaný a vhodný i pro citlivou pleť. Make-up obsahuje  flexi-hold - vytvoří účinný, ale přitom tenoučký a lehký film, jenž perfektně přilne k pokožce, dále mikrokorektory - působí proti vnějším vlivům (pot, maz), matují pleť a co je dobré nejen na léto  SPF 20 - chrání pleť před UV zářením. Make-up se snadno a rychle se nanáší, dlouho vydrží, působí přirozeně po celý den, kryje drobné nedokonalosti a především matuje pleť.

Co bych ocenila (ale jen na použití na doma, při cestách ne) je skleněná hlavička s punpičkovým aplikátorem. Celkový dojem je luxusní a bytelný, jen u cestování těžší a zkoušet zda se rozbije, to opravdu nebudu :).

Design výrobku: pro mě velmi krásný, luxusní a na celý obličej potřebuji cca 2 pumpičky (záleží na tom, čím si make-up aplikuji) 

Foto na ruce je velmi zkreslující :) ruce mám teď hodně opálené a obličej ne :).


Make-up má lehkou konzistenci, která se dobře zapracovává do pleti.



Make-up zapracovaný :) kdo by to řekl na začátku, že?


Viditelný rozdíl je na obličeji před a po nanesení make-upu. Co říkáte? na jaro a léto bavička výborná .. později v létě mám jiný make-up.























Mohu jen pochválit pumpičku, je nejen pro mě vhodnější než aplikace z tuby, kdy můžete dostat větší množství make-upu než potřebujete. Já make-up většinou nanáším štětcem a tak sem spokojená s konzistencí. Myslím, že je i dostatečně vidět celkem v pohodě krytí make-upu, ale rozhodně není na velmi problematickou pleť. Make-up nevytváří žádné mapy a je skvěle matující, takže není potřeba pudrovat.

Co chválím je vyšší SPF 20, kdy u ostatních buď nemám nebo je jen 15 a když vidím okolo pigmentové skvrny tak, doporučuji velmi brzo začít používat vyšší SPF i v make-upu.

Když se zaměříme na benefity, které se prezentují u produktu, tak krytí mohu pochválit, může se jemně navrstvit a já bych řekla, že krytí je střední. Výdrž bych ocenila, že je v pohodě po celý den, je matující a pleť se během dne neleskne a já nemusím pudrovat. 

Bázi nedokáži ohodnotit, zda je nebo není. 

Za mě je tento make-up skvělý a můžu doporučit k vyzkoušení pro smíšenou až mastnější pleť.

Jaké výrobky máte Vy?? u mě se najde ještě pár rtěnek a lak, ale o tom někdy příště, ať se máte na co těšit.

Lenea


 Staň se on-line ambasadorkou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate