Stránky

čtvrtek 5. června 2014

Voláme léto lakem

 Už chci léto, které trvá déle než tři dny a pak je hnusně. Pro přivolání léta jsem si koupila výraznou letní barvičku na nehtíky od MISS SPORTY, jsem zvědavá jak mi dlouho vydrží bez nadlaku a podlaku.

První dojem je dobrý a vypadá jako gelový lak.

Jaký používáte lak vy před létem?? Máte raději pastelovější barvy nebo výraznější???

Při lakování se mi líbí plochý štětec, kdy jedním tahem nalakuji celý nehtík a povrch nehtu je lesklý a především hladký.









3 komentáře:

  1. Informace ... k laku, výdrž dva dny a oloupe se bez nad laku a pod laku. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Také ho mám a mě se teda neloupe a vydrží mi týden! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máš dobré, mě opravdu jen dva dny :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate