Stránky

neděle 22. června 2014

Missha rtěnka .. elegance balení

Missha rtěnku jsem viděla poprvé u ILoveMakeUp a řekla jsem si proč ne :)). Zkoušet nové věci se musí :) a aby toho nebylo málo, tak na cestě je i rtěnka Revlon.

Objednala jsem si z Missha  rtěnku Glam Art Rouge s SPF 15, odstín 301. Barevnost je úžasná a zítra odzkoušíme výdrž.

Balení: velmi mě překvapilo krásné balení, pevnost a luxus.


Tvar rtěnky: jsem zvyklá na špičatý tvar nebo jednostranně oříznuté. Tato je tvarována do tvaru "diamantu". Opravdu mě moc mile překvapil design balení.

A teď ke rtěnce
























Balení - stejné balení má i krabička na rtěnku.

















































Co je rtěnka a co je krabička?? Kdo to ví? Odpoví :)

























Rtěnka na ruce




Rty bez rtěnky
























Rtěnka nanesena :) jemná barvička pro každý den :)





















3 komentáře:

  1. Má teda pěkně zajímavé balení :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, tak tento článek mi unikl. Ta je nádherná, tedy ten obal!! Jako v obalu se mi teda moc nelíbí, taková divoká dost, ale na rtech je krásná, moc pěkná. Já Missha rtěnky miluju pro tu jejich konzistenci příjemnou:)

    OdpovědětVymazat
  3. na rtech je skvělá .... jak se to říká?? moje rty, ale hezčí ?? :D musím ji zítra vytáhnout zase :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate