Stránky

neděle 1. června 2014

Dermacol rozjasňovač

Ahojky holky, v DM drogerii můžete využít slevíky. Já využila slevu na laky (MISS SPORTY 1 + 1 zdarma - další článek, až si nehtíky nalakuji) a projasňující paletka od Dermacolu. Na celý nákup jsem využila slevu 15 %  na celý nákup.

Nakupovala jsem toho více, hlavně na čištění, ale by Vás nebavilo a tak Vám postupně představím jednotlivé výrobky.


První co mě zaujalo, již v předchozím nákupu v DM a při prohledávání internetu, byla projasňující paletka od Dermacolu.























Cena 199 Kč, já uplatila 15 % slevu. Velikost cca 9g.

BENEFITY dermatologicky testováno, bez parabenů
TYP PLETI pro všechny typy pleti, vhodná pro tvář i tělo

Okamžitě rozzáří pleť a dodá jí svěžest. Podtrhne mladistvý vzhled a půvab tváře. Hedvábná pudrová textura zanechává pleť jemnou a bez známek únavy po celý den. Unikátní třpytivé částečky a perleť odrazem světla maskují drobné vrásky a nedokonalosti. Transparentní růžový pudr mírně pleť zmatňuje a jemné třpytky tak ještě více pleť rozzáří. Dva efektně sladěné odstíny lze používat odděleně nebo je kombinovat. S hypoalergenní vůní bavlníkového květu.

Rozjasňovač lze použít na přepudrováním viditelných částí těla, např. klíčních kostí, ramen a dekoltu.


























Paletka obsahuje  třpytky, které se odrážejí na sluníčku. Snažila jsem se o fotku na ruce, ale nevím jak moc
se mi podařilo vystihnout efekt paletky. Když přičichněte :) nevím proč jsem to udělala, ale poslední dobou ke všemu strkám nosík :), tak voní  jemně pudrově s nádechem  jemné vůně (nemůžu si vzpomenout, ale něco mi to strašně připomíná).

Dále paletka obsahuje bílý rozjasňovač (lokální), který mi nepřijde tak třpytivý, spíše bílý stín.






Detail produktu na ruce bez přetření štětcem nebo rukou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate