Stránky

pondělí 23. června 2014

Arganový olej MISSHA

 O arganovém oleji jsem toho hodně četla a pořád přemýšlela zda si ho koupit či ne. Mám smíšenou pleť s mírným akné v určitém období. Olej všude chválili a jak je vhodný i na mastnou pleť a tak když jsem narazila na tento v Missha tak jsem nakonec neodolala. Zatím nemám olej dlouhodobě odzkoušený a tak tento článek prezentuje první dojmy. 

Po pár použití mohu říci, že mám jemnější pleť, i když je to olej nezanechává na pleti mastný pocit, lesk a ani mi doteď nezanáší póry. Olejíček mi zatím pomáhá na pleť. S vlasy nemám problém a tak ho na vlasy nepoužívám. Určitě zkusím využít olej na nehtíky a kůžičku. 


K balení mohu říci, že je velmi luxusní. Obal je skleněný s úžasným aplikátorem (kapátkem) kdy nanesete cca 2 kapky a aplikujete na pleť. V koupelně se mi krásně vyjímá :).

Vůně je jemná a nevtíravá, nedokáži identifikovat po čem voní :) ale je mi příjemná.



Arganový olej je olej rostlinného původu, kromě arganového oleje obsahuje olej z pupalky, semen meruňky a semen hroznů. Olej je z Maroka a prezentuje se tak, že má omlazovat, rozzářit ji a "udělat Vás úžasnou". Olej bych doporučila i na mastnou pleť, kterou mám i já a pleť mi nezamašťuje, spíše mi pomáhá regulovat mastný pocit na pleti.

Pro budoucnost doufám, že mi pomůže, aby mi pleť nestárla :).


Olej má velmi příjemnou a jemnou nevtíravou vůni, což velmi oceňuji.



A netradičně nakonec oficiální popis Arganového oleje. Vyrábí se z plodů pouštního stromu, který roste pouze v jihozápadním Maroku. Právě v této oblasti je již po staletí využíván jako elixír krásy a mládí. Tato vzácná tekutina je mimo jiné bohatá na přírodní antioxidanty, esenciální mastné kyseliny a Vitamín E. Jeho pozitivní účinky v kosmetickém průmyslu byly vědecky prokázány. Arganový olej vyživuje a hydratuje pokožku. Chrání jí také proti příznakům stárnutí. Dokáže vyhlazovat vrásky a regenerovat buněčné struktury. Na jaře a nebo podzim většina z nás bojujeme s faktem, že naše pleť vypadá unavená a nezdravá. Vynikajícím řešením je arganový olej MISSHA Near SKIN Real Essential Oil. Jedná se o 100% rostlinný olej z plodů arganovníku, který se výborně vstřebává bez jakéhokoliv pocitu mastnoty či lepkavosti. Dokonale pečuje o pokožku a udržuje ji přirozeně hydratovanou. Má výrazné anti-ageing účinky a činí tak pleť mladistvou a zářivou. Jeho složení bez parabenů, minerálních olejů, benzofenonů, barviv a parfemací je pleti velmi blízké. Můžete se tak těšit na skutečně oslnivé výsledky. Sérum je navíc obohaceno o olej z pupalky, semen meruňky a hroznu. Kromě péče o pleť jej lze využít k ošetření vlasů, nehtů či zjemnění kůže na patách i loktech.


Po použití toneru napumpujte 1-2x a nakapejte do dlaní. Rozehřejte v dlaních a vetřete to pokožky. 1-2 kapky můžete přidat i do BB kŕemu pro zářivejší efekt, do esence pro více vyživující efekt. Olej můžete vetřít i do vlasů, nehtů, oblasti kolem nehtů, k zjemnění pat či loktů. Olej můžete přidat i do koupele, nebo při masírování těla po koupeli.

Používáte Arganový olej? Kde jste ho koupily milé blogerky? A jste s nimi spokojené??

Díky za Vaše názory.

4 komentáře:

  1. Ahoj. Ja pouzivam arganovy olej na vlasy uz asi skoro dva roky. Je to moj milacik. :) Na tvar som ho zatial nepouzivala ale to preto lebo mam len taky na vlasy. :) Je to super vec :)

    Beauty Bubble


    OdpovědětVymazat
  2. No já mám vlasy v super stavu :) pevné a lesklé, takže já chtěla olej na pleť. Zkoušela jsem kokosový olej, ale teď mám kokosák na vaření :) ....

    OdpovědětVymazat
  3. Já na ten arganový olej slyším jen chválu, asi si ho budu muset pořídit až dodělám orofluido:)

    OdpovědětVymazat
  4. no zkus, já sem spokojená i s mastnou pletí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate