Stránky

středa 15. října 2014

Gabriella Salvete můj svět krásy I.


Po delší odmlce jsem se rozhodla udělat sérii článků týkajících se značek, které mám u sebe v kosmetickém šuplíčku. Pro Gabrielu Salvete jsem se rozhodla díky posledním nákupu, kdy jsem si koupila dva stíny. Nadšená jsem byla již v obchodě a moje nadšení se zvýšilo podkladovou bází. O některých věcičkách řasenkách, jste si mohly přečíst již zde. Asi se o nich nebudu rozepisovat, ale mohu Vás jen utvrdit, že řasenku Diamante stále miluji. 


Jako novinku jsem si koupila stíny od Gabriella Salvete Eye Shadow with Pearl oční stíny 02 a 03, stíny obsahují 2 g. Oční stíny Gabriella Salvete mají speciální lehkou texturu s obsahem perlových složek a lehoučkých esterů, které vaše oči zvýrazní a rozzáří. Při doteku jsou stíny máslové a hodně mi připomínají Sleek stíny a nebo dokonce UD. Já stíny používám již jen s podkladovou bází a mohu po testování říci, že s ní vydrží vše i koupel.  Po nanesení vznikne opravdu dokonalý a nepřehlédnutelný pohled a to při nanesení jemné vrstvy. Stíny jsou v 6 barvených variantách (dle oficiálních stránek) a cca za 67 Kč, já je v akci koupila za 59,90 Kč, ale když se dívám na jiné stránky tak jsem našla odstínu 11 zde. Mám pocit, že i v Tetě jich bylo více, jak 6, když sem si stíny kupovala.



Stíny při nanášení nejsou prášivé a mají skvělou pigmentaci, jak je vidět z dalších fotek.



Velikost stínů je 2 g, což si myslím, že je dostačující a dlouho vydrží, a když už jsme u toho, tak kdo vypotřebuje stíny všechny co má? já zatím žádné :) nevyhodila, že bych je vypotřebovala.


Stíny na světle s bází a bez. Nahoře jsou stíny s bází a dole bez. S bází jsou maličko výraznější, ale co je důležitější jsou odolnější.


Při focení jsem následně chtěla stíny setřít, ale ty s bází držely jak čert a musela jsem na ně použít odličovač. Bez báze jsem stíny celkem lehce setřela.



Máte nějaké výrobky od Gabriella Salvete?  Jak jste spokojeni?

Do budoucna bych chtěla zkusit Gabriella Salvete Matte Skin Balancing Foundation make-up 01 Sandy 30 ml


6 komentářů:

  1. Ten náhrdelník je krásný!! Líbí se mi stíny, nemám od GS žádný.. Řasenku ale chválím, tak je super, mě teda moc vyhovovala.. Makeup vypadá také zajímavě, nikdy jsem makeupy nenosila, ale poslední dobou, co jsem zkusila, jak už jsou dnes lehoučké, nenápadné, asi občas nějaký zkusím.. Takže také na tento mrknu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemyslím odkud je? ŽE by EBAY :) (http://www.ebay.com/itm/191194621538?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) za 55 Kč :) kde jinde koupený. já žádné taky neměla, ale sleva mě upoutala :) a jsem opravdu spokojena :-) na běžné líčení :) no já make-up musím :( s mou pletí ale taky se snažím používat ty lehčí.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já až po vypotřebování svých třech :) až poté :)

      Vymazat
  3. Já mám od GS nejradši laky na nehty a pak řasenku Diamante. Teď zrovna zkouším jejich fix na oči a prozradím, že zatím to je na palec dolů. Uvidím, jestli se nakonec nerozkreslí líp.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řasenka je úžasná líbí se mi asi více jak Chanel :)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate