Stránky

čtvrtek 25. září 2014

Fixační pudr Glazel


 Na vyzkoušení jsem dostala při své objednávce fixační pudr od značky Glazel a to z E-shopu BestMakeUp. To co jsem si objednala, ale článek o nich napíši později, je paletka stínu Glazel, kterou jste mohli vidět i na FB BestMakeUP.

Zpět k pudru, dostala jsem zkušební vzoreček a jelikož já používám většinou lisované pudry, tak jsem se upřímně lekla, že je sypký, ale jelikož pravidelně sleduji Svět podle LU , tak vím, že bych měla ráno používat sypký produkt a během dne se přepudrovat lisovaným, ale upřímně sem to tak nedělala a díky vzorečku jsem začala. 
GLAZEL - fixační pudr, voděodolný, který je od polské kosmetické firmy Glazel. K zakoupení je zde za cenu 467 Kč, 20 g.



Na těchto stránkách je daný produkt prezentován jako pudr, který by neměl chybět v žádné výbavě. Fixuje a matuje, je doporučován na slavnostní příležitosti jako jsou např. svatby, focení. Pudr má extrémně jemnou strukturu, a proto se velmi lehce nanáší a skvěle drží. Jeho velkou výhodou je, že je voděodolný a proto je účinný ve všech podmínkách. Je transparentní, tzn. že může být použitý na jakýkoli odstín pleti. Pudr zajišťuje matný vzhled a trvanlivost make-upu po mnoho hodin.



Na fotkách jsou vyfoceny ze stránek BestMakeUp oficiální fotky výrobků. Následně Vám dám i svoje fotečky, tak aby jste si mohly udělat holky názor na jemnost tohoto pudru. Asi na začátek bych měla taktéž říci, že mám spíše mastnější T- zónu a zapudrovat pleť je u mě nutností. A co tedy říci k tomuto pudru? Dle mě, i když nemám zkušenost s jiným, dělá pudr svoji práci úžasně. Jako nevím, zda jsem někdy u jakéhokoliv sypkého přípravku viděla, že je voděodolný, asi ne!! To bych si zapamatovala a jelikož to bylo pro mě tak překvapivé a počasí mi přálo :) tak jsem jeden večer při odchodu z práce zmokla :) no a co udělá Lenea?


Zůstane na dešti a zkouší odolnost pudru :D no řeknu Vám byla to jak sranda, tak i překvapení, když sem poté vytáhla zrcátko a viděla kapičky vody na pleti a po usušení papírovým kapesníčkem (jen lehce přiloženým) zjistila, že pořád pudr drží. Pudr je velmi jemnoučký a vždy se snažím opatrně přiložit štětec, abych ho za první nevzala moc a za druhé, aby mi dlouho vydržel, jak moc se mi líbí. Další benefit tohoto pudru je vůně (jen mezi námi, tak jsem si objednala rtěnky od Inglotu a ty voní taky božsky), která je nevtíravá, ale přesto příjemná. 


Přiznám se, že při prvním nanesením sem do zkušebního kališku strčila štětec maličko oprášila a začala nanášet na pleť :) no polovina skončila na mám černém nátělníku (ale skvrny nezanechal po odfouknutí a oprášení).. no byl to pohled, to Vám řeknu. V originálním balení je labutěnka, takže si dokáži představit ten luxusní pocit při nanášení s ní (evokuje mi to filmy z 30 let, kdy dámička seděla před zrcadlem a poprašovala si pleť pudříkem). 

Takže za mě pokud jste doposud váhaly, tak to nedělejte a zkuste i za cenu, za kterou se prodává. Já si rozhodně po vypotřebování daný pudr koupím, a budu každodenně zažívat pocit luxusu, i přes to že u líčení snídám, oblékám se v mezičase a chystám se do práce. Ale v momentě pudrování se můj svět zastaví a já si užiji ten dokonalý pocit.


Co jsem nedodala na začátku, tak pudr je transparentní, tzn. že může být použitý na jakýkoli odstín pleti. Za mě tedy palec nahoru a děkuji za možnost vyzkoušet tento produkt.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate