Stránky

pátek 17. října 2014

Dermacol - rozjasňovač propadák a nebo vítěz??

Jelikož jsem začala psát o výrobcích Dermacol, tak jsem se rozhodla soustředit na jednotlivé výrobky. Rozjasňovač od Dermacolu jsem si koupila před třemi měsíci, kdy to byla novinka a všichni o ní mluvili. Já sem se rozhodla pro Rozjasňující paletku pro zářivý a svěží vzhled. Tato paletka by měla rozjasnit pleť .. no musím říci, hned na začátek, že mě zklamala :(. Mám daleko levnější a přesto lepší rozjasňovače (např. Revolution). O dalších výrobcích značky Dermacol si souhrnně a možná i jednotlivě, dle času přečtete v dalších článcích.




Rozjasňující paletku jsem si kupovala s nadšením, že obsahuje dvě části - větší růžovou pro projasnění pleti v místech, které chcete zvýraznit. Bílý stín je naopak vhodný pro projasnění vnitřního koutku a pro decentní rozjasnění lze použít i pod obočí.



Při koupi sem se hlavně těšila na růžovou rozjasňující část, ale zklamala :( a bílá? no tu používám někdy pod obočí, ale není to nic objevného či zázračného, co by nenahradil jiný stín, který najdete skoro v každé paletce. Třpytivá část je pevně slisovaná a takže po zkoušce nanášení prstem, stětcem, jsem se rozhodla, že nehtem poruším pudr (rozdrobím ho) a pak nanáším vklepáváním do pleti. I přes vychytání techniky a v podstatě zničení produktu, aspoň vím, jak na tento rozjasňovač. Bohužel i tak má má velmi slabounkou pigmentaci, když dáte více vrstev, tak je to již vrstva, které je nevzhledná a hlavně již dle mě s většími třpytkami.


Co je zbytečné u této paletky je i velikost 9 g, myslím si, že tento produkt by stačil poloviční velikosti a ceny.

No co říci na konec? Viděla jsem u některých blogerek bronzující paletku a ta se zdála lepší, ale po této zkušenosti, si ji kupovat rozhodně nehodlám. V případě, že si seškrábnete vrstvičku :) tak to neotáčejte jako já :)


A co vy? jaké jsou vaše zkušenosti?



4 komentáře:

  1. Strašné, strašné, strašné.. Žádné, protože mě odradil už jen ten obal, vypadá to vzhledově jak produkt před 20 lety, nelíbí se mi to vůbec..:-/

    OdpovědětVymazat
  2. Jak mám Dermacol ráda, tak tyhle paletky (ať už tahle rozjasňující nebo i ta bronzující) mne vůbec nezaujaly. Příjdou mi nemoderní, nehezké a ty barvy jak od kolotočů.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já Dermacol, taky mám ráda, hlavně na make-upy, ale toto mě hodně, ale hodně zklamalo :( a ty mega třpytky.. nevím co tím chtěli tvůrci říci :)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate