Stránky

pondělí 20. října 2014

Dermacol můj svět krásy II.

V dalším díle o mém světě krásy se zaměříme na Dermacol a výrobky, které mám doma. Na začátek mohu říci, že jsou některé skvělé a některé až tak moc ne. Výrobků od Dermacolu mám 9 a ráda bych se k nim postupně dostala a stručně řekla ano či ne. Jelikož mám produktů od této značky dostatek, nevím čím začít.  O rozjasňující paletce jsem psala již zde a výsledek již víte. Takže je na čase přejít na další produkty.



Jako další v pořadí je řasenka Imperial, kterou sem si koupila více jak před třičtvrtě rokem :) vím, asi bych ji v kosmetickém šuplíku mít neměla, ale i tak ji stále mám. Tuto řasenku mohu doporučit, ale již není má nejoblíbenější, ale to ti, kdo čtou moje články již dobře ví :).



Kartáček je z těch maličko větších, ale krásně se s ním dělají i spodní řasy. 



Teď je řada na nejoblíbenější produkt řady Dermacol a to je Caviar Log Stay make - up s korektorem. Nevím co mám chválit více, zda make- up nebo korektor. Jediné co bych změnila je špachtlička, kterou make-up dostanete z hlavičky. Plus - hlavička je skleněná :) na cesty už to takové plus není, ale designově se mi to moc líbí. 


Jak mám ráda korektor :) který již hodně třídám, je vidět na fotce :). jsem na dně a již jen okolo vybrat ten zbývající. 


Jak vypadá špachtlička je vidět tady na fotce. Nevím, jak budu vytahovat zbývající make-up z lahvičky. 


Barva mého make-upu je č. 1 Pale a má velikost 30 ml a v lahvičce mám tak 5 až 7 ml, ale naštěstí mám náhradu a příště si koupím Truffle make-up.


Pudr Dermacol jsem si koupila jako svůj první a mohu říci, že mě nezaujal a skoro ho nepoužívám a to je bohužel i vidět na skoro neporušené krajce. Pudr je na mě hodně lisovaný a raději mám od jiných značek.


Detail používaného pudru asi po dvou letech.


Oční bázi používám v poměru s ostatními celkem minimálně, ale ne z důvodu, že by mi nevyhovoval, ale výdrží, ale že mám raději bází v tyčince, kterou nanesu přímo na víčko a jen rozetřu. Cenově a výdrží je stejná jako od Elfu.


Nový make-up Truffle (lanýžový) je jedním slovem úžasný Zatím mám pouze tester, který sem dostala, ale rozhodně si ho koupím, jak mi dojde můj Caviar long stay. Dostala jsem ten nejsvětlejší odstín č.1 a vyhovuje mi. 


Cover make-up moc často nepoužívám, jen v době kdy mi klasický korektor nestačí a musím použít velmi silné krytí. Tuto tubičku mám taktéž velmi dlouho a vydrží mi asi navždy.


Fix na oči mám 4 měsíce, krásně stále kreslí tenkou i širší linku, jen hrot je hodně dlouhý a tak se mi zlomil maličko a nebo spíše se mi ohýbá. Co se týká výdrže, tak je skvělá a to nejen za pěkného počasí. Mohu doporučit. 


Neviditelná konturovací tužka na rty mě zachrání vždy, když nemám tu správnou barvu ke rtěnce, kterou chci ten den použít. Udělá neviditelný obrys na rtech a zajistí, že se rtěnka nerozpije dál. Mohu jen doporučit, hlavně těm, kteří mají jako já dvě barevné odstíny konturovacích tužek.













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate