Stránky

čtvrtek 23. října 2014

Můj malý, velký seznam přání

Dnešek je den stvořený na rozjímání, co bych si chtěla koupit a vyzkoušet. Jelikož tady na blogu řešíme spíše kosmetiku, tak se zaměřím spíše tedy na ni. 

Kdybych měla postupovat od make-upu tak první co je na mém seznamu je Make-up od Dermacolu TRUFFLE MOISTURIZING MAKE-UP - Hydratační make-up s extraktem z bílého lanýže je jako vaše druhá pleť. Lehká krémová textura se středním krytím okamžitě splyne s pletí, sjednotí ji a oživí její barvu. Vytvoří „nahý“, absolutně přirozený a bezchybný vzhled. Zakrývá nedostatky, nezvýrazňuje vrásky a linky. Optimálně hydratuje a udržuje v pleti ideální vlhkost. Vyživuje, revitalizuje a stimuluje obnovu pleti, zabraňuje jejímu předčasnému stárnutí. Zesvětluje a vyrovnává pigmentové skvrny, chrání pleť před UV zářením (SPF 15) a hyperpigmentací.

Měla jsem již vzorek /tester/ a byla jsem nadšena, takže jak dodělám své stávající make-upy, tak si ho chci koupit.


Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush, zde

O této tvářence jsem hodně dlouho uvažovala, zda ano či ne, ale teď rozhodně ano, je roztomiloučká. A co mohu říci již teď, bude souboj :). Too Faced tvářenky s kopií od Make -up Revolution.



THEBALM CINDY-LOU MANIZER, zde

Od rozjasňovače Revolution jsem nějaká úchylná na rozjasnění tváře a tak Rozjasňovač od TheBalm chci. Tento přirozený rozjasňovač rozptyluje světlo tak, že vaše pleť okamžitě vypadá jemnější, mladší a zářivější. Světlo odrážející růžovo-broskvové částečky rozzáří vaše tváře i oči a zvýrazní ty nejkrásnější partie vašeho obličeje.




 Too Faced Chocolate Soleil Bronzer, zde

Bronzer od Too Faced chci spíše kvůli vůni, o které všichni píší a nebo mluví. Ale uvidíme, co převáží zda cena a nebo přání mít pudr s vůní, kterou miluji.





Eyebrow Beauty Real Makeup Blush Beauty Sets Techniques Cosmetic Brush Powder, zde

Štětečky od Real technik sem si našla na Ebay, ale nedokáži posoudit, zda jsou pravé či fake. Jak se říká štětců není nikdy dost a tak proč nezkusit nějaké další z Ebay?



A copak jste si napsali do svého seznamu Vy? Pochlubte se :)


6 komentářů:

  1. Cindy Lou chci taky, už delší dobu, ale pořád se nemůžu rozhoupat :D

    OdpovědětVymazat
  2. No to jsme dvě :D je velká :D rozdělit :D a dát na půl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám teď nově od the balm ten druhý rozjasňovač, mary lou, ten zlatý, a jsem z něj úplně paf, moc se mi líbí:-) rozjasnovace mam rada a tenhle hezky rozšířil moji sbírku:-)
    Ten bronzer bych taky rada, ale v sephorach ho nějak nemuzu sehnat:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si koupila ted jeden :) Cindy a je moc fajn.................. no TF asi jen před internet, já objednávám i tam někdy - beautybay.com

      Vymazat
    2. A jak jsi s tím Cindy spokojena:-)?
      Jinak bronzer zatím jeste zvazuji:-)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate