Stránky

pondělí 27. října 2014

Catrice můj svět krásy III.


Dnes se zaměříme na výrobky od značky Catrice, které se u mě ubytovaly :) a chtějí u mě zůstat. U této značky mohu hned ze začátku poznamenat, že všechny výrobky jsou zlatíčka, a nemůžu si ani na jeden produkt stěžovat: Vždy se najde nějaký  jiný oblíbenec :), ale to neznamená, že bych se k těmto nevrátila a neřekla si, proč jsem ho odložila. Pro mě je jen škoda, že v drogeriích kam chodím, bohužel není stojan Catrice a já si vše musela kupovat na internetu  v VMD Drogerie, kterou musím pochválit. Nejen za sortiment, ale i rychlost dodání. Tuto kosmetiku bych doporučila i studentkám a nebo ženám, které nechtějí vyhazovat peníze za kosmetiku.Co musím napravit, je absence rtěnky od této značky. 

Začneme od řasenky od Catrice Better Than False Lashes - black, řasenka má velký kartáček do kulatějšího tvaru. Je hustá a s celkem dlouhými štětinami. Řekla bych, že bude spíše vyhovovat slečnám s delšími řasami a to z důvodu aplikace.  




 Dalším produktem je Camouflage Cream v barvě O10 Ivory. Tento korektor používám spíše na nedokonalosti pleti, ale ne pod oči, tak se mi zdá hodně hutný a pro moji pleť s vrásky již nevhodný, jelikož mi do nich zalézá.



Mezi další miláčky, které mám ve dvou odstínech jsou stíny Liquid Metal Eyeshadow v 060 Petrol Pan a 020 Gold n´Roses. Tyto stíny jsem si koupila na doporučení od Lucky z Getthelouk, která kdysi obdivolala jeden z odstínů z této řady. S těmito stíny jsem úplně nadšena :) a snažím se je šetřit :) nevím proč :) když jsou tak velké??? No syslík :).


Z těchto stínu jsem nadšení, dodají perleť i na jiné stíny obdobné barvičky. Mohu jen doporučit a mám pocit, že zrovna Golden vychvalovala i Lucka.



Paletku Absolute Eye Colour, odstín 070 Mud Spencer a Coralle Hill jsem si koupila hodně dávno a velmi ráda ji používám na cesty, kdy si udělám jednou paletkou oči, obočí a i růž na tváře, no neberte ji!!!! a hlavně za cenu cca 130 Kč.



Máte nějaké produkty od Catrice?? Který by jste mi doporučily??

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate