Stránky

pátek 31. října 2014

Essence můj svět krásy IV.

Čtvrtý díl je o značce Essence, která je jedna z těch nejlevnějších drogérkových značek. Tuto značku bych doporučila pro všechny mladé slečny z důvodu ceny a u některých produktů, z důvodu výdrže a ceny, i pro většinu žen.

Balení všech produktů je levnějšího ražení a to hlavně u stínů je to viditelné, ale zase díky ceně to Essence odpustím. Co se mi líbí je tvářenka z limitky Cookies a cream a tužky, které jsou v poměru k ceně velmi kvalitní, ano nejde to porovnat s linkami od UD a nebo jiných značek, ale oproti tomu je cena tužky cca okolo 40 Kč. Co se týká stínů, tak již pod každý používám primer a tak nemůžu říci o skoro žádném stínu, že by nevydržel.


První produktem jsou oční stíny Starlight sparkling effect 03, mají 2,5 g a cenu si již nepamatuji. Ke stínům bych řekla, že nejsou až tak super kvalitní :) porovnávám s dražšími značkami a to se nesmí :), ale s podkladovou bází pod stíny. Pigmentaci ale jako takové nemohu až tak nic vytýkat. Jen jak je u těchto značek z drogerky, je běžné, tak perleťový povrch se setře, ale zase na druhou stranu ve stínu perleť jakási zůstává. 



Pro mě "tvářenka" je z kolekce Happy Holidays, jinak jsou to oční stíny 01 Sugar Plum Fairy má krásnou pigmentaci a já ji používám spíše přes zimu, aby vyvolala efekt promrzlých tvářiček.  


Jeden z oblíbených produktů je tvářenka z kolekce Cookies a Cream v barvě 01 Cakepop, that´s top! je jednou z mých milovaných tvářenek spíše do jarního období a nebo když chci jemnoučké tváře s podtónem broskvičky /což na fotce moc nevypadá, díky počasí/. 


Poslední produkt jsem koupila na votocvohoz od jedné slečny. Jedná se o rozjaňovač z kolekce The twilight saga breaking dawn part 2 a to v odstínu 01 Bella´s secret. Rozjasňovač je do zlatavého podtónu, kdy rozjasňovač neobsahuje třpytky, když to řeknu, tak jak to vidím já, skoro se mi zda na první pohled matný. Velikost je mega 11 g. Prosím výrobce, dělejte menší balení :) abychom je vůbec vypotřebovali někdy :)


Odstíny na ruce bohužel ne moc kvalitní fotečka, ale barvičky odpovídají skutečnosti :).


Poslední produkty bych shrnula dohromady a to jsou tužky na oči a tužky na rty. Tužky na oči jsou vysouvací, což se mi líbí vice než tužky na rty, které musím zastrouhávat. Co se týká výdrže obou, řekla bych, že je na cenu velmi kvalitní. Já si oči moc neprotírám, díky tomu že nosím brýle, a tak mi vydrží celý den a když sem je zkoušela pro Vás na ruce, tak vydržely umývání nádobí, tření. Výdrž konturovacích tužek je trochu menší. 


Barvičky na ruce - zleva doprava. Červená 14 Femme Fatale, 05 Soft Berry,  05 C´est La Vie!, 17 TU-TU-Touquoise, 09Cool Down.


Jaké máte produkty od Essence Vy? Jaký by jste mi doporučily?? Zase od nich, stejně jako od Catrice, nemám žádné rtěnky, ale ty si někteří chválí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate