Stránky

pondělí 17. února 2014

Masky, testování ..

Holky, dnes první otázka na úvod. Používáte masky?? Jaké a které doporučujete??. A proč otázka hned na úvod? Pořád hledám ideální masku pro normální pleť s mastnou T-zónou. Zkouším nejrůznější masky, a zatím u mě vedou na bázi bahna, který mi ztuhne na obličeji a nebo slupovací masky. Teď jsem vyzkoušela dvě masky v mini balení a jednu od ještě zkouším. A na co se můžete těšit??


Teď jsem vyzkoušela masku od Garnieru - PURE samohřejivou masku, kde cena je cca 40 Kč na dvě použití.




Další maska, kterou teď zkouším je FUNGE ŠAUNA, kterou jsem koupila v Hypernově :) cca 40 Kč.

 

Poslední maskou je od Freeman Jílová pleťová maska s avokádem a ovsem, koupeno v Hypernově za 100 Kč.

2 komentáře:

  1. Já mám dobré zkušenosti z maskami z Avonu, konkrétně třeba z Jílu, po ní mám vždy pleť krásně vyčištěnou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano jílové mám taky ráda, ale ještě jsem nenašla nějakou ze které bych si sedla na zadek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate