Stránky

středa 12. února 2014

Zajíci utekli z krabice...

Zajíčci utekli z krabice a dohopsali až ke mě. Hopsající králíci mě uchvátili  nejen krabicí s maličkých razítkem, ale i s jakou pečlivostí byli zajíčci zabaleni... Nechtěla jsem na krabici čekat, až mě pošta dohoní a tak jsem si pro ni raději zašla.

Po rozbalení na mě vykoukla krásná krabice se zajíčky. Opravdu moc pěkné a tématické. Krabici jsem dostala poprvé a velmi se mi líbilo, jak krabička vypadá, že je balena s láskou. A co nám přinesli zajíci??




Nakoukněte sami, než se dostaneme k jednotlivým produktů. Co oceňuji hned na začátek?

Jsou recepty přiložené v krabici a povídání o jednotlivých výrobcích nejen jednou větou, ale někdy až celou historii produktu. Už přemýšlím co si dnes upeču a jak to bude výborné. Recepty si plánuji nějak zařazovat a postupně si z nich dělat zdravou kuchařku... Jupííí :)























Co na ně říkáte? Nejsou skvělé?? Z rubu jsou napsány postupy a návody.


 A teď ke krabici a jejímu obsahu. Možná bych ocenila pěknější (jemnější) papír na "vystlání" výrobků, aby krabice měla hedvábný či sametový dojem, ale papír je rozhodně lepší než polystyren .. ten já nesnáším. Jinak oceňuji, že produkty byly zabaleny tak, aby i skleněné výrobky byly v bezpečí.
























První balíček, na který se narazila, byl Bílkovinový večerní chléb. Nebudu zde popisovat, o jaký chléb se jedná... popis najedete např. tu :). Koupila jsem si pekárnu, tak o víkendu mám v plánu chlebíček upéct.

Další věc na kterou jsem v krabici narazila je jablečná mouka.... a než sem začala psát tento článek, tak mouka vyzkoušená :) a co jsem si upekla?? Koukněte zde 


Dále jsme v balíčku našli dýňový olej.. v krabici byl recept, tak uvidíme co stvořím .. zatím kromě polévky mě nic nenapadá ... 


Co mě nadchlo a sama bych si nekoupila byly másla a to jak arašídové tak i mandlové. Vyzkoušeno? Jak? Namazala jsem si chléb arašídovým máslem a pokapala asi půlkou lžičky medu.. a mňamka :)


A poslední pohled je na kompletně vybalenou krabici se zaslanými produkty. Dobrou chuť









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate