Stránky

pátek 7. února 2014

TAG - co dělá mě mnou

To strašně dlouhé době TAG, který sem viděla u Petry a tak přejímám a navazuji. Otázky jsem vzala úplně stejné ... tak jdeme na to?

Pokud budete chtít vědět další otázky, tak se ptejte pod tímto článkem.
1. Kolik měříš?

Nevím za mám zveřejňovat moji výšku :) jsem maličká .. no hádejte?? kolik??

152 cm :) 

2. Kolik ti je let?

Letos 32 :-)

3. Kdy ses narodila?

Přílepy :)

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?

No já se rozhodně žádných trendů nedržím, koupím si co se mi líbí ať je to trendy nebo ne. Nakupuji hodně sportovnější módu s maličkou kapkou elegance. Mám velikost 42 - 44 tak s oblečením bojuji, tak nečekejte fotky oblečení 

5. Máš nějaké piercingy / tetování?

Ne, ale uvažovala jsem a možná maličko pořád přemýšlím o tetování štíra (moje znamení)

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš / nesnášíš?

No mléčnou kyselinu (bojuji s ní), luštěniny a zelí.

7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?

Je to písnička, která mě vždy zvedne ze židle (Hledá se žena - Mandrage)

8. Zlato vs. stříbro?

Stříbro

9. Jaké jsou tvoje záliby?

Je jich hodně ... ale asi nejvíce knihy, kosmetika, cestování, ruční práce, zahrada, sledování lidí :)), no a dál a dál ..

10. Rtěnka vs. lesk na rty?

V zimě rtěnka .. v létě lesk, ale teď inklinuji ke rtěnkám.

11. Zima vs. léto?

Létoooooo :)

12. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?

Normální s T-zónou

13. Máš pihy?

Nemám :)

15. Jakou velikost mají tvé nohy / boty?

34 -35 :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate