Stránky

čtvrtek 6. února 2014

Zamilovaná do rtěnek

Ahoj holky, asi než začnu básnit a psát o rtěnkách, musím na začátek říci, že nikdy jsem moc rtěnky nenosila. Když jsem si rty natřela byl to většinou balzám. Do rtěnek jsem se zamilovávala nějak postupně a začínám přicházet ne chuť těm výraznějším. Jako poslední úlovek jsem získala od L´oreálu lesk, který je skvělý a po zaschnutí mám pocit, že drží jako ďas. Nově používám tedy rtěnky od Dermacolu, Rimmelu, Avonu a L´oreálu.

Mám i další rtěnky, ale tyto v lednu jsem používala nejvíce.



 Jak rtěnky vypadají na ruce, vidíte na obrázku. Některé jsou "nude", některé růžové (zlato-bílý obal) a ostře červené (L´oreál).


Jaké rtěnky máte rády Vy?? Co říkáte na nové lesky od L´oreálu?? Cena sice ve slevě 189 Kč, ale jsou božské :).

Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate