Stránky

pondělí 10. února 2014

Naked 3 a Naked Basics

Ahoj holky, nedokážu Vám popsat dnešní radost, když mi došel balíček z Kosmetika z USA a copak tam na mě čekalo?? Název článku prozradí vše. Naked 3 dnes ukazovala na videu i Petra Kopolovičová a její nadšení podpořilo to mé :) ve stejný den došel stejný dáreček i mě.

Nevlastnila jsem dosud žádnou paletku od Urban Decay a tak další týdny budou týdny testovací, zkoušecí a to nejen Naked 3, ale i Naked Basics.





Na cenu těchto paletek se můžete podívat na stránkách, kde jsem objednávala.

A co říci k paletkám?? První dojem je, že jsou úžasenééé a skvělé. Jejich pigmentace je   a těším se, jak se budu malovat a malovat :).

Teď již budou mluvit jen fotky.











Tak se kochejte :) já stíny zkouším, opatlávám se :) a maluji se.

Lenea

4 komentáře:

  1. Boží odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Naked 3 je úžasná paletka s naprosto skvělými odstíny!:)

    OdpovědětVymazat
  3. No jsem unesenaaaaaaaaaaaaa....... jako maluji se každý den, a vydrží až do večera, ještě přemýšlím, až mi dojdou vzorečky o UD primer pod oční stíny. Koupila jsem si teď od Dermacolu tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate