Stránky

sobota 1. března 2014

Tvoříš, tvořím, tvoříme - háčkování

 Ahoj holky, slečny a dámy :) tak po delší době jsem zase tu, no pracovní vytíženost mě někdy převálcuje a víkendy trávím mimo internet a blog, ale rozhodně jste mi chyběly :) a i možnost se tu vypisovat a říkat své názory.

Tak jdeme na to. Dnes Vás čeká malá recenzička na knížku pro změnu.

Háčkování od A do Z
Autor: Hazellová Sarah
Žánr: Pro šikovné ruce
Rok vydání: 2014
Nakladatelství: Metafora

Anotace
200 základních vzorů s návody. Postupy, vzory, nové nápadité techniky - encyklopedie háčkování pro začátečníky i pokročilé. Háčkujete, a už vás trochu nudí staré, známé a obvyklé postupy? Pak je tahle knížka pro vás přesně to pravé. Nasměruje vás na novou tvůrčí cestu a najdete v ní neuvěřitelné množství neotřelých nápadů, háčkovacích vzorů a technik. Každý krok je ilustrován fotografiemi a samozřejmě nechybí ani podrobný popis práce doplněný názornými nákresy. Najdete zde úplně všechno, nač si vzpomenete. Od klasických hladkých vzorů přes plastické až po překrásné jemné krajky, vzory pestré i jednobarevné, snadné i složitější.

Můj názor a tvorba:

Knížka je velmi pěkně zpracované s návody, které jsou srozumitelné i pro začátečníky. Co mi možná chybí jsou vysvětlivky u každého vzorku, aby při ručních pracích nemusel člověk hledat vždy na konci knihy.

Jinak kniha nabízí základní vzory k háčkování, které určitě využijete a kniha se Vám neztratí v knihovničce.



A co jsem pomocí knihy a vzorů vytvořila já? Botičky a klobouček - co Vy na to????

Klobouček je tak pro 2 roční holčičku




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate