Stránky

čtvrtek 13. února 2014

Dermacol a slevy 25 %

Ahoj holky, určitě jste jako já, zaregistrovali slevu na stránkách dermacolu a jelikož jsem několikrát brousila okolo regálů v DM, tak jsem se rozhodla koupit si rtěnky, pudry, bázi pod oční stíny (mám teď vzorečky Urban Decay tak mám co srovnávat).

A co jsem si objednala??





První co jsem si koupila byly dva pudry ve dvou barevných variacích. COMPACT POWDER. Kompaktní pudr s dekorativním reliéfem krajky podtrhne přirozenou krásu tváře. Ultra lehká textura s vitaminem E perfektně přilne k pleti a zůstane nezměněna po dlouhé hodiny. Po nanesení vytvoří na pleti sametový zmatňený povrch, jemný na dotek. Tmavší chci na konturování .. vím, že je světlý, ale na začátky bych řekla lepší, než nějaký tmavý.












1 komentář:

Děkuji za komentář.

Translate