Nevěsta ze zámoří - recenze

Rok vydání: 2008, počet stran: 224
Nakladatelství: Ikar
Rok 1. vydání v ČR/SR: 2008
Vazba knihy: vázaná s přebalem
ISBN: 978-80-249-1063-5

Něco málo o autorce:
Hana Marie Körnerová se narodila v roce 1954 v Litoměřicích. Již od dětství si tzv. psala do šuplíku, ale nejdřív se z ní stala zdravotní sestřička a teprve v roce 1993 opravdová spisovatelka, a to když vyšla její historickoromantická sága Pán hor. V devadesátých letech vycházely její příběhy ve vydavatelství Ivo Železný v edici Večery pod lampou, tj. jednalo se o krátké zhruba 60-120 stránkové brožované příběhy.
Její nejznámější knihou je bezesporu román Andělská tvář, který byl v roce 2002 zfilmován. Autorka dopsala již i jeho pokračování. Hana Marie Körnerová žije s manželem střídavě v Hřídelci a v Podkrkonoší. Při psaní jí dělají společnost její psi a kočky a rozptýlení obstarají děti a vnoučata, které ji často navštěvují. Ráda sedává u krbu v hale nebo u stolku na terase či na zápraží renovovaného domku. A nápady do knih často přicházejí při chvilkách relaxace ve vaně.

Anotace knihy:
Historická romance z počátku 20. století o vdově, která se v novém manželství musí vyrovnat s intrikami i se svou vlastní minulostí. Půvabná vdova Julie uzavře na dálku druhý sňatek se záhadným majitelem cukrové plantáže a odjede za ním na ostrov v Karibiku. Exotické prostředí a sžívání s novým chotěm probudí sice mladou ženu z netečnosti a smutku, právo na rodinné štěstí si však musí teprve vybojovat: nejdříve s šílenou sokyní, posléze s mužem, jehož už oplakala. Osvědčená romantička nabízí příběh od srdce k srdci. (méně textu).

Hodnocení této knížky:
O této i když české autorce jsem nikdy neslyšela, ale mohu říci, že není to poslední kniha, kterou budu číst. Autorka píše velmi čtivým jazykem, upoutá Váš hned po prvních listech. Já se do knížky "zakousla" v sobotu dopoledne a neodpoutala jsem se dokud nebyl konec a já nezjistila, kdo hlavní hrdince narušuje sny a život. I když kniha nás zavede do Karibiku, není zde popisována příroda až tak detailně, ale i tak se přenesete do horka a vlhka tropů.

Nebudu zde popisovat děj, co se v knize stane, je toho mnoho ale děj plyne tak svižně, že máte pocit, že vplujete do děje. Co mohu říci, nic není jak vypadá :) ale ONA je mrtvá.

Další knihy od autorky, které chci přečíst: