Stránky

čtvrtek 14. ledna 2016

Jak plánuji svůj čas

Jak jste již mohli (snad to čtou i muži) zaregistrovat na Instagramu, koupila jsem si úžasný puntíkovaný diář od světoznámé HEIDI SWAPP - Large Memory Planner - GOLD FOIL DOTS a nebyla bych to já kdybych si nekoupila další "radosti". 

Moje poslední objednávka na skvělém e-shopu Paperoamo byly razítka pro ulehčení plánování. 

www.paperoamo.cz
www.paperoamo.cz
Co na ně říkáte? Na dalších fotkách je uvidíte v akci. Jelikož mám diář dovezený, má názvy dnů anglicky, takže jsem ráda pro svoji lepší orientaci, když si můžu den natisknout česky.

Co se týká dalších razítek, tak zatím jsem se rozhodla plánovat hned ráno v práci (případě o víkendu) a tak si narazím vše co potřebuji, ale jelikož mám razítka týden a s plánováním začínám, tak určitě dojde i inovaci. Je varianta si předtisknout razítka na papír, ale nelíbí se mi čtverečky či obdélníčky v diáři. Takže si myslím, že jen vychytám barvy razítek a dokoupím si malé polštářky, které můžu mít u sebe pořád a případně si dotisknout, jaké je počasí a nebo aktivitu, které vznikne během dne.

Tak a teď Vás maličko nechám nakouknout do toho, jak zatím plánuji já.


Jak jsem již výše zmiňovala, mám diář od HEIDI SWAPP a puntíky mi vždy zvednou náladu, nejsou až tak infantilní, díky elegantnímu designu (aspoň pro mě).


Tady je fotka pár věcí, které jsem si objednala s diářem, Elega tam nepatří, ale krásně mi ladí zlatým popisem k diáři (no detaily).




V kolekci Paperamo byl i tento úžasný rozdělovač z nového (prosinec a leden) plánovacího kitu.



K plánování používám tyto úžasné silikonová razítka, které jsou nyní vyprodané, ale nezoufejte, holky je určitě doplní.



Využívám samozřejmě i další pomocníčky, ale základem jsou tyto, už mi dochází, ale i tak se mi více líbí technika razítek, které doplněná dalšími věcmi z kolekce HEIDI SWAPP - Memory Planner. Miluji její preciznost a hlavně kombinaci zlaté (proč asi, že?)


 V rámci každého měsíce byly v diáři tyto kapsičky, které jsem nyní zaplnila HEIDI SWAPP - Memory Planner - CALENDAR, ale do budoucna bych chtěla mít v kapsičce fotky vystihující daný měsíc (momentky ala INSTA FOTO)


Pár detailu z mého diáře, ještě si ladím, co a kam bych měla dávat a tak je to zatím takový mix, ale všechno chce čas. Díky náročné práci, si píši hlavně úkoly a nutné schůzky mimo kancelář.


Dále seznam práce /ne běžné - napsat dopis, odpovědět na emaily adt./, ale práci, které zabera více jak půl den a kde mám termín na odeslání či podání.


Konečně pátek je úžasné razítko, ale najdete zde i "obyčejný" pátek.


Razítko v akci a co mi dělá radost jsou nálepky od Heidy .. s krásnými popisky. Chci si v diáři zaznamenávat počasí, důležitý pocit dne, důležitý okamžik dne, ale zatím si jsem začala s počasím (píši tužkou, abych mohla něco i případně vygumovat a dorazit).


Plánujete si den, okrášlujete si diář a nebo si vše pamatujete a píšete do telefonu?

Vaše Lenea

2 komentáře:

  1. Já jedu taky podle diáře, mám od Papelote a jsem s ním moc spokojená. Tvůj se mi líbí, ale je to podobný formát jako jsem měla od Filofaxu a díky té velikosti se blbě přenášel, takže jsem od něho upustila.
    Ty silikonový razítka jsou báječný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Razítka jsou boží :) no jinak co se týká diáře, mě přes týden leží v kanceláři na stole otevřený, večer již mi nikdo nevolá ohledně schůzek a na víkendy si ho beru domů. Je větší, ale mě asi tak vyhovuje, ale není na denní nošení :)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate