Stránky

pondělí 11. ledna 2016

Nežiji jen make-upem - cestovatelský deník

Dnešní článek je spíše pohled do toho, co mě baví mimo kosmetiku. Kdo mě sleduje na IG, tak jistě ví, že když mám náladu, tak  něco tvořím. Poslední dobou je to plánování a nebo nejrůznější forma scrapbookingu.

Dnes bych se zastavila u cestovatelských deníků, které se mi moc líbí a zatím jsem udělala jen dva, ale život tím nekončí .. s další cestou bude další.

Většinou objednávám věci u holek na Paperoamo, kde mají skvělé věcičky, jen pozor je to návykové. Člověk si jednou objedná a pozná holky a nechce nic jiného. Škoda, že holky nemají kurzy kromě "Moje dílna", kde je stále plno.

To jak si cestovatelský deník uděláte, záleží na Vás, u mě jsou to obvykle papíry, které mám k dispozici a to i zbytkové na záložky, rozlišení atd. Do deníku si můžete udělat kapsičku a nebo jakékoliv jiné doplňky. Já si deník bohužel udělala, až po konci cesty a nejsou přímé dojmy během cesty, příště to udělám jinak.

Záleží na Vás, co budete chtít v deníku zaznamenávat, ale alespoň na konci cesty si ho vytvořte s fotkami, jak jsem to udělala já.


Vložila jsem pár foteček pro představu, ale nejsou hotově a všechny popsány.


Pár fotek pro představu.


Místo fotek můžete nalepit vstupenky, lístky a jiné věcičky.


Ale řekla bych, že fotky nám řeknou více, jak milion slov.


Cestovatelský deník můžete vytvořit i jako dárek, jak jsem to udělala já, pak je jen na obdarovaném, jak ho využije, ale myslím si, že jako nápad dobrý. Nebo co na něj říkáte? Byla to práce na pul hodiny, ale člověk musí vědět co chce a kam to chce vložit.


Volný prostor na poznámky a nalepení musí být a je jedno zda je strana bílá a nebo barevná, prostě to chce jen kreativitu.


Je super něco napsat a případně použít razítko, jako já na fotce.



 Uzavírání je prostě na pohodu.


Obálka na uschování dokladů ze vstupů, poukázek a nebo dalších maličkostí



Dnes to bylo lehké čtení spíše pokoukání, ale i to je potřeba kochat se a užívat si každý den.

Vaše Lenea.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate